חיפוש

 

 
לדף הבית >>     עובדה חקירות, ראשון לציון >>

איך ניתן לדעת מתי בן הזוג דובר אמת

 

סיפור מקרה על זוגיות עם שקר גדול ועל החשיפה שלו ששינתה את הכל, בטור הבא...

 

ערב אחד, בעודי מתכוננת לצאת מהמשרד, צלצל הטלפון וכשהרמתי זיהיתי קולו של לקוח ותיק מן העבר, שבעבר ביצענו עבורו כמה חקירות בתחום העסקי, בכל פעם לשביעות רצונו.

אותו לקוח, שנקרא לו בשם יועד, סיפר שהפעם הוא צריך משהו אישי, הנוגע לקשריה של בתו עם מחזר אובססיבי, שרק החל לצאת עמה וכבר לוחץ על חתונה.

המחזר, בחור צעיר, מחד הציג עצמו כמיליונר ועם זאת ביקש לערוך הסכם ממון עוד בטרם נישואים לפיו אם יוחלט על חתונה ויתברר בטרם החתונה כי הכלה המיועדת אינה נאמנה, תפצה היא ביחד עם בני משפחתה את החתן המיועד , בסכום כספי מכובד.

ראשית שאלתי, איך יודעים שמדובר במיליונר והלקוח ציין כי החתן המיועד סיפר שזכה בעבר בטוטו ואף הציג את טופס ההגרלה כטופס ששומר למזל.

הלקוח, יועד, אדם חרדי, לא הוא ולא בני משפחתו מתעניינים בכדורגל או בהימורים בכלל ולפיכך כל הנושא הזה היה זר לו.

סוכם בינינו שתיערך חקירה מהירה, ראשית הכוונתי את חוקרי המשרד לברר את מעמדו הכלכלי של החתן המיועד.

בדיקה מהירה העלתה, כי לא רק שאינו מיליונר, אלא שטופס ההגרלה מזויף, מדובר בהגרלה שמעולם לא נערכה, תאריך ההגרלה היה בתקופת פגרת הקיץ, ארבעה ימים לפני המחזור הראשון של גביע הטוטו.

עוד התברר שהבחור נשלח ע"י כנופיה המעורה היטב בתכסיסים שונים שתכליתם קבלת כספים בכל מיני דרכים מאזרחים תמימים ובעזרת מדובב שהתחבר לבחור אף נודע כי לכאורה תכנן ליצור מהלך לאחר חתימת הסכם הממון ממנו יוברר שהכלה המיועדת אינה נאמנה , יידרש הפיצוי ותבוטל החתונה.

הדו"ח על נספחיו נמסר ליועד שהביע צער כי אלה הממצאים היות ובכל זאת קצת חיבב את הבחור, נוסף על כך יצטרך לשתף את בתו שעלולה לכעוס עליו בנוגע לעניין בקשת החקירה ועם זאת טען שטוב שכך כי אם העסק היה מבשיל כנראה שכל חסכונותיו היו נלקחים בגין חתימה על הסכם והצורך לעמוד בו.

איחלתי ליועד בהצלחה וחשבתי לעצמי כמה תהפוכות יש בחיים האלה וכמה תמימות עלולה לסבך אנשים טובים.

מספר ימים לאחר מכן, התקשר יועד וסיפר שהכול היה הרבה יותר קל ממה שהעריך, שעוד בטרם שיתף את בתו בממצאים, באה הבת אליו ומסרה שנפרדה מהבחור, מכל מיני סיבות שאינה רוצה לפרט, רמזה רק שמצאה אהבה חדשה, הפעם התאהבה בתלמיד תורה מישיבה סמוכה.

על הקשר החדש המשפחה כולה בירכה , אצלנו הייתה התחושה כמו שבשגרה, ש"להפוך השערה למידע, זו לא הנחה זו לגמרי ע!בדה"

 

יש לכם עוד שאלות לעובדה חקירות? כנסו!

טל’: 039616173

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות