חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לו הייתי ראש העיר

 

תלמידי בית הספר מעוז המכבים הוזמנו להציע את הרעיונות שלהם לפיתוח העיר. למועצת העיר החדשה נותר רק לבחור

 

לכבוד הבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר, החליטו בבית הספר מעוז המכבים לערב את הילדים בחגיגה הדמוקרטית ולשמוע את דעתם. לכל הילדים בבית הספר הופנתה השאלה "מה אתם הייתם עושים – לו אתם הייתם ראש העיר?" השאלה הופנתה אל הילדים בכיתות, על ידי חברים בהנהגת ההורים ששוחחו עימם בחצר בית הספר וגם עלתה בעמוד הפייסבוק של קהילת בית הספר מעוז המכבים, כאשר בין המגיבים היה גם ראש העיר חיים ביבס, שהבטיח לעבור על ההצעות של התלמידים ובחון כל אחת ואחת מהן.

התשובות היו מגוונות מאוד. חלק מהילדים העלו רעיונות יצירתיים כמו "שיפלו לכל התושבים מתנות מהשמיים", "לתת לכל תלמיד ללמוד את מה שהוא אוהב ללמוד" או "להקים מתחם החלקה על הקרח בעיר". במקביל, להרבה תלמידים היו הצעות באשר לאלמנטים הקשורים בעיר כמו למשל, מדרגות נעות שיעלו וירדו לפארק ענבה, תאורה ברחובות, נטיעת יותר עצים, כיתות לימוד קטנות יותר, חוגים ומגרשי ספורט בבתי ספר.
תומר משעול, חבר הנהגת ההורים של בית הספר, סיפר על המפגש עם התלמידים: "התרגשנו משפע הרעיונות והיצירתיות שעלתה לאוויר. בעיקר היה כיף לראות את ההתלהבות והמעורבות של התלמידים במה שמתרחש בקהילה שלהם ואני חושב שלפרויקט הזה יש ערך חינוכי רב".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות