חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

חיי כלב: אוכל טוב, אהבה, וגם מיטות לכלבים

 

החיים הטובים בשבילנו זה פעמים רבות תמונה של שקיעה מול חוף טרופי יפהפה, הרגליים שרועות על כיסא נוח, וכוס של קוקטייל צבעוני וקפוא מונחת בעצלתיים לצידנו. אבל האמת היא שאיכות החיים לא נמדדת בחופשות שלנו, אלא דווקא ביום-יום שלנו

 

החיים הטובים בשבילנו זה פעמים רבות תמונה של שקיעה מול חוף טרופי יפהפה, הרגליים שרועות על כיסא נוח, וכוס של קוקטייל צבעוני וקפוא מונחת בעצלתיים לצידנו. אבל האמת היא שאיכות החיים לא נמדדת בחופשות שלנו, אלא דווקא ביום-יום שלנו. הדבר נכון גם בשביל הכלבים שלנו. נכון, כלב לא צריך ללכת לעבודה, לשלם מיסים, לנקות את הבית, וכל שאר המטלות שאנו נושאים על גבינו מדי יום. החיים שלהם יכולים להיות ממש מפנקים. אבל בשביל זה הם צריכים אוכל טוב, הם צריכים אהבה, וכן, גם את הנוחות של מיטות לכלבים.

למה מיטה כל כך חשובה לכלב? ובכן, אם לא שמתם לב, לכלב יש הרבה זמן לרבוץ במשך היום, וגם במשך הלילה. למען האמת, יש כלבים שרובצים במרבית שעות החיים שלהם, ונהנים מחלומות ושלווה שרובנו רק יכולים, ובכן, לחלום עליהם.

הכי טוב להיות כלב!

  • פינוקים – גם אנחנו וגם הכלבים שלנו אוהבים לתפוס איזה חטיף פה ושם (ובואו נודה על העובדה, חלקנו אוהבים את זה אפילו קצת יותר מדי). בעוד שאנחנו יכולים לחטוף חטיף מתי שבא לנו, ולכל הגרוע קצת הגזמנו ונרגיש אשמה, כלבים בוודאי לא ירגישו אשמה על חיסול קופסת חטיפים שנשפכה על הרצפה, ובשבילם כמו אוצר שנפל משמיים. בקיצור – חטיפים זה דבר מופלא עבור הכלבים שלכם, רק לא להגזים, ועדיף חטיף בריא שכבר מנקה להם את השיניים ועוזר להם בעיכול.
  • אוכל ברמה גבוהה – הכי קל וזול לקנות אוכל פשוט מדי, את הכי זול במדף. הם הרי אוהבים לאכול את זה, אבל זה ממש מאותה הסיבה שאנחנו אוהבים לאכול ג’אנק פוד – זה התיבול והטעמים המלאכותיים. תעשו לעצמכם ולכלב שלכם טובה גדולה ותאכילו אותו באוכל בריא וטוב. זה משפיע על איכות החיים, על התחושה הפיסית והרגשית של הכלב, ולאורך זמן גם על הבריאות של הכלב שלכם, לעיתים ברמה של מניעה מחלות קשות!
  • טיולים בזמן – ליצור הרגל עבור הכלב שלכם זה מושלם. כלב שמתרגל לעשות את צרכיו בשעות קבועות יחווה שלווה רבה יותר, כי הסטרס הגדול ביותר אצל מרבית כלבי הבית מתחיל ברגע שהם מתעוררים לעובדה שהם צריכים לגשת לשירותים, אבל אתם לא זמינים להם. זה סטרס של ממש, שיוצר תסביכים רגשיים ואפילו פיסיים עם הזמן, לכן אם חשובה לכם איכות החיים של הכלב שלכם – בבקשה הרגילו אותם לשעות קבועות. זה מסדר להם את המערכת, ונותן להם שקט נפשי רב. (כמובן שיש לזכור להיות ערים למצבים אקוטיים בהם הם חורגים מהשעות הרגילות כי יש צורך פתאומי מסיבה זו או אחרת, מה שיכול גם להוות איתות לבדוק האם משהו קרה)
  • שינה טובה – לא נאריך בנושא, שכן כבר ציינו כמה השינה היא חלק בלתי נפרד ואפילו גדול מחיי הכלב. מיטות לכלבים הן אם כך לא פינוק מיוחד, אלא צורך אמיתי וחיוני לאיכות החיים, לבריאות ולאריכות חיי הכלב שלכם.
עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות