חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עצות שימושיות למי שבאמת רוצה לצבור מיליון עוקבים באינסטגרם

 

אינסטגרם לא עוצרת לרגע, היא כמו רכבת דוהרת. זו אחת הרשתות החברתיות הכי אטרקטיביות, הכי דינמיות והכי מעודכנות. זו לא סתם אפליקציה והיא כל הזמן מחפשת דרכים חדשות לרענן את עצמה, עם פיצ’רים חדשים ועם תכונות נוספות. אם אתם רוצים לצבור מיליון עוקבים באינסטגרם, עצות הזהב הבאות יעזרו לכם להשיג את זה

 

אינסטגרם לא עוצרת לרגע, היא כמו רכבת דוהרת. זו אחת הרשתות החברתיות הכי אטרקטיביות, הכי דינמיות והכי מעודכנות. זו לא סתם אפליקציה והיא כל הזמן מחפשת דרכים חדשות לרענן את עצמה, עם פיצ’רים חדשים ועם תכונות נוספות. אם אתם רוצים לצבור מיליון עוקבים באינסטגרם, עצות הזהב הבאות יעזרו לכם להשיג את זה. 

לייקים - אתם צריכים הרבה מהפידבק הבסיסי הזה

מי לא רוצה שיאהבו אותו? להרגיש אהובים זה נחוץ מחוץ לרשת וכמובן גם בתוך הרשתות החברתיות. ומה שיפה ברשתות החברתיות, שאתם יכולים לקבל מיד פידבק ברור. קיבלתם לייק? זאת אומרת שמישהו אוהב אתכם או לפחות מעריך פרסום או תמונה שצילמתם ושיצרתם. ככל שתצליחו לצבור יותר מסימני החיבה הללו, כך החשבון שלכם יקבל יותר עוקבים. אם אתם בשלב ההתחלתי ואתם רוצים לזרז מאוד את העניינים, תוכלו להתקדם יותר מהר בעזרת קניית לייקים (למידע נוסף). יחד עם זאת, יש עוד לא מעט צעדים שאפשר ורצוי לעשות. 

מעורבות – תוכן שיוצר מעורבות שווה זהב

אם תשימו בצד אחד חשבונות אינסטגרם מובילים ובצד שני חשבונות פחות מוצלחים והרבה פחות פעילים, תגלו משהו מעניין. החשבונות הלוהטים הם אלה שלצד הרבה לייקים גם יש בהם הרבה מאוד מעורבות. מעורבות, זאת אומרת שאנשים לא רק עוקבים אחרי מה שקורה בפיד או בסטורי אלא גם טורחים לרשום תגובה, להעיר, לשאול וכדומה. ככל שבדף שלכם יש יותר מעורבות, זאת אומרת שיש לכם קהילה יותר חזקה. הסיכוי שמי שמגיב לכם יהפוך גם לעוקב גדול יחסית. אך גם מי שלא מגיב (יש כאלה שיותר בא להם רק לצפות), מתרשם מחשבונות עם הרבה עוקבים ותגובות. כדי לייצר עוד תגובות, הקפידו להיות פעילים וגם לענות ולהגיב למגיבים. 

שחררו פוסטים באדיקות 

לפתוח חשבון אינסטגרם זה פשוט וכל ילד יכול לעשות את זה ברגע. לצרף את חשבון האינסטגרם לפייסבוק זה גם מאוד מאוד פשוט (ומומלץ), אבל יש משהו הרבה יותר מאתגר וחשוב. הדבר המאתגר והחשוב שגם יביא לכם עוד ועוד עוקבים זה לשחרר פוסטים. וכמה שיותר פוסטים – זה יותר טוב. 

אנשים לא אוהבים לעקוב אחר חשבונות, פרופילים אישיים או עסקים, שאין בהם "בשר" ותכנים לקרוא ואין בהם שפע של תמונות וסרטונים. פרופיל דל לא יצליח להשיג הרבה עוקבים, זו עובדה. ויש עוד סיבה – ככל שיהיו לכם יותר פוסטים, אינסטגרם תאהב אתכם יותר. לא מאמינים? האלגוריתם של הרשת החברתית מתוכנת לזהות את הפרופילים היותר פעילים. אלה הפרופילים שהרשת עצמה מקדמת. הסיבה לכך היא שאתם עוזרים להשאיר את הגולשים באינסטגרם במקום לעבור למקומות אחרים. הגמול שלכם הוא קידום אורגני. התמורה שלכם היא יותר חשיפה ולכן גם תוספת עוקבים שמתעניינים בכם. 

עוד כמה טיפים שווים, בקטנה

  1. השתמשו בהאשטגים – כל פוסט שאתם מוציאים, התאימו לו לפחות כמה האשטגים תואמים. כך אנשים יוכלו למצוא את הפוסטים שלכם ביתר קלות. 
  2. היו טבעיים – אל תשקיעו יותר מדי בפילטרים לצילומים. העוקבים כיום צמאים לתוכן אותנטי, שנראה ומרגיש יותר אמיתי. 
  3. שלבו רגשות – פוסטים שגורמים לאנשים להרגיש, לצחוק, לחוש אמפתיה, להתלהב, לפעמים אפילו עצב, עובדים מאוד חזק. 
  4. תזמנו פוסטים בקלות – אינסטגרם השיקה כלים שמאפשרים לכם לתזמן את השחרור של הפוסטים. זה יכול להקל על העבודה השוטפת מול הרשת החברתית הזאת (וגם מול רשתות אחרות). 
  5. ספרו סיפור – פוסט או תמונה שמצליחים לספר סיפור מסוים יוצרים מעורבות רגשית. 

צילום: PIXABAY

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות