חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

מדריך לעיצוב פינת אוכל לבית

 

מהי הפינה האהובה עליכם בבית? רבים יגידו שפינת האוכל היא הכוכבת של סביבת המגורים. המקום בו סועדים, מקיימים אינטראקציה עם בני המשפחה ומארחים

 

מהי הפינה האהובה עליכם בבית? רבים יגידו שפינת האוכל היא הכוכבת של סביבת המגורים. המקום בו סועדים, מקיימים אינטראקציה עם בני המשפחה ומארחים.
פינת האוכל עומדת בשנים האחרונות באור הזרקורים כאשר ארכיטקטונית ניתן לראות מגמה של התמזגותה ההרמונית עם המטבח והסלון ועם זאת, היא עדיין עומדת בפני עצמה ומקבלת יחס VIP הודות לריהוט משובח ואביזרים משלימים אשר הופכים אותה למקום שתיהנו לשהות בו לאורך זמן.

חשקה נפשכם לבצע מתיחת פנים לפינת האוכל הביתית? להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר:

בחרו את הסגנון המבוקש
פינת אוכל קלאסית או מודרנית? זו השאלה והתשובה תלויה בכם ובסביבת מגוריכם. יש מי שמעדיפים להמשיך את הצביון השולט בבית ולהתאים את הפינה כך שתשתלב עמו יחדיו ואחרים בוחרים ליצור ניגודיות מעניינת.
כך שאם לדוגמא, הבית הוא קלאסי או בשיק תקופתי הם דווקא יעדיפו שולחן וכיסאות מודרניים בקווים נקיים מזכוכית או מתכת.
בכל אופן, הקולקציות העדכניות מציעות רהיטים בשלל סגנונות מהסגנון הסקנדינבי הנקי דרך סגנון חווה מאסיבי ועד סגנון תעשייתי.
מצד אחד, הבידול של האזור ייחד אותו, יגדיר ויתחם את השטח ומצד שני, בחרו מספר אלמנטים ומוטיבים שיצרו את הקשר הוויזואלי כמו למשל, חומרי גלם משותפים כמו עץ מלא, חזרתיות שבאה לידי ביטוי בצורניות אובאלית רכה או באלמנט דקורטיבי.

מדדו את השטח והתאימו את הגודל
הגדירו מראש את המרחב שעומד לרשות השולחן והכיסאות ובהתאם לכך דעו גם מה יהיה הגודל שיתאים לאכלוס. בחללים גדולים ומרווחים אפשר לבחור שולחנות מאסיביים וארוכים בעוד בחללים צרים הדגם שיתאים יהיה קומפקטי יותר.
קחו בחשבון ששולחן עגול "שובר" קווים ליניאריים ומתאים לחדרים קטנים בעוד שולחן מרובע יתאים יותר לחדרים רחבי ידיים.
וודאו שאפשר לשבת ולקום בנוחות ושקלו שולחן נפתח אם אינכם מעוניינים לתפוס את מרב השטח ביום יום אך מעוניינים באופציה להארכה במידה ומגיעים אורחים. בדקו כמה סועדים השולחן יכול להכיל במצב סגור ובמצב פתוח.
אגב, אם אין הפרדה ברורה בין הפינה למטבח או לסלון חשבו כיצד לייצר חציצה באמצעות השולחן מבלי לחסום את המרחב. לכן, כדאי להשאיר מרווח לפחות בצדדים של החדר.

החליטו על הצורה הנבחרת
לצורניות שתיבחר יש השפעה גם על האווירה בפינה: לרוב פינות עגולות נתפסות קלילות יותר לעומת פינות מלבניות או מרובעות שנתפסות יותר רשמיות. כמו כן, בשולחות עגולים האינטראקציה סביב השולחן פשוטה יותר, יש יותר קרבה בין הסועדים ואין היררכיה כמו זו סביב הגרסאות המלבניות. 

התאימו נכון את הכיסאות
בחירת הכיסאות אף היא משחקת תפקיד משמעותי כשבחללים צרים או קטנים אפשר לבחור כיסאות בקווים נקיים חפים מעיטורים או ריפוד ונטולי זרועות חסכוניים בשטח בעוד בחללים גדולים אפשר לשלב כיסאות מאסיביים יותר. חשבו על גובה המשענת ועל נוחות הישיבה כמו גם על הסגנון העיצובי של פינת אוכל קלאסית, האם הכיסאות תואמים במראה שלהם לשולחן או מנוגדים בצורניות ובעיצוב שלהם לשולחן. 

אל תוותרו על איכות ועמידות
פינת אוכל נחשבת להוצאה גדולה יחסית ולכן, אתם בהחלט מעוניינים שהפריט יחזיק מעמד זמן רב ותוחלת החיים שלו תהיה ארוכה. וודאו שאתם רוכשים מוצר ממותג מוביל בייצור מוקפד בסטנדרטים הגבוהים ביותר והכירו לעומק את התכונות של חומר הגלם מהם עשוי הפריט על מנת להבין מה נדרש מכם מבחינת השקעה וסוג התחזוקה. שימו דגש על יציבות וחוזק, מנגנון פתיחה וסגירה אמין, עמידות בפני כתמים, שריטות, טמפרטורות קיצוניות. למשל, על פריטים בעלי גימור מבריק עשויים להראות הכתמים בצורה מודגשת יותר ויש לקחת זאת בחשבון בתחזוקה השוטפת. 

קרדיט- Photo by Spacejoy on Unsplash

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות