חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נוער-על עוצמה נתנו פייט למכבי תל-אביב

 

קבוצת נוער-על איתי של עוצמה מודיעין זכתה להרבה מחמאות במשחקה מול מכבי תל אביב

 

בשבוע שעבר ארחה קבוצת נוער-על של המאמן איתי מידן במועדון כדורסל עוצמה מודיעין את מכבי טדי תל אביב.

השחקנים של עוצמה מודיעין אמנם לא נצחו במשחק, אבל הפגינו יכולת משחק מרשימה שזכתה להרבה שבחים, והמשחק זימן מפגש מרתק של השחקנים של עוצמה עם חברם לספסל הלימודים.

עידו מנצ’ל, שגדל בעוצמה מודיעין, וצמח אתם בפרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין בעירוני א’ מאז שהיו בכיתה ז’, עבר לנבחרת הנוער של ישראל ולמכבי תל אביב, ובמקביל עדיין משחק אתם במדי נבחרת בית הספר.

במהלך השבועות האחרונים שיחקו שחקני נבחרת בית הספר בגליל ובאשקלון, וביחד עלו לליגת העל של בתי הספר התיכונים.

בשבוע שעבר לבש מנצ’ל את מדי מכבי תל אביב, בעוד חבריו לכיתה עלו מולו במדי עוצמה מודיעין, במשחק של קבוצת נוער-על של עוצמה מודיעין מול מכבי טדי תל אביב. 

באתר איגוד הכדורסל הישראלי סקרו את המשחק האמור. בכותרת נכתב "מודיעין מתחה את מכבי", בכותרת המשנה "מודיעין כמעט הדהימה את מכבי ת"א", ובגוף הכתבה נכתב, שהרבה מחמאות מגיעות לעוצמה מודיעין על המשחק, ועל כך שנתנה פייט רציני למכבי, ולא הייתה רחוקה מלנצח.

כך נכתב בכתבה של איגוד הכדורסל:
עוצמה מודיעין – מכבי ’טדי’ ת"א 78:63
הרבה מחמאות מגיעות למודיעין על המשחק אמש מול מכבי ת"א. על הנייר האורחים בכחול היו עדיפים, אבל על הפרקט מודיעין נתנה להם פייט רציני ולא הייתה רחוקה מלהשיג ניצחון מדהים.
מודיעין הובילה חלקים נרחבים מהמחצית הראשונה, ואף הצליחה לברוח ליתרון דו ספרתי בשיא.
במחצית השנייה ת"א נטלה את ההובלה, אבל המשחק המשיך צמוד.
ב-5 הדקות האחרונות מודיעין לא פגעה, ומכבי ת"א ניצלה זאת כדי לברוח ליתרון דו ספרתי, עליו שמרה עד לסיום.
קלעו למודיעין: אריאל ארגמן 13 (11 רב’), ירדן הראל 10, עומר שוורץ (5 רב’, 4 חט’) ועידו יהודאי 8 כ"א, איתי מלץ ורועי נוימן 7 כ"א, יואב ויטלם 6, אלעד קורלי 4 (5 רב’).
קלעו לת"א: תומר אגמון 20 (5 אס’), מייקי אליאסזדה 15 (11 רב’, 2 חס’), עידו מנצ’ל 13, אורי כהן 7 (7 רב’), אילי עזרן 6 (5 רב’), שחר דורון 5 (5 רב’, 5 אס’), רועי בכר (5 רב’), נועם יעקובי ועידו אילוז 3 כ"א, ניב אבידן 2. 
קישור לכתבה: כאן

המשחק מול מכבי תל אביב היה משחק הבית האחרון של עוצמה מודיעין, במסגרת השלב הראשון, לפני שמצטלבים לבית עליון ותחתון. כבר עתה ידוע, שעוצמה מודיעין בבית התחתון ומכבי תל אביב בבית העליון.

זהו המפגש השלישי לעונה בין שתי הקבוצות הללו, כשבשנים האחרונות הרבו הקבוצות להפגש, גם במשחקים רשמיים וגם במשחקי אימון.

עוצמה מודיעין הגיעו למשחק מול מכבי תל אביב אחרי הפסד דרמטי לברנר ב-4 נקודות הפרש בלבד לטובת הפועל ברנר.

מהלך המשחק:
הרבע הראשון היה רבע מצוין של הקבוצה ממודיעין. מהשנייה הראשונה מודיעין נלחמו, שלטו בריבאונד ובקצב המשחק.
בסיום הרבע התוצאה הייתה 23-18 לעוצמה מודיעין.
ברבע השני הובילו השחקנים של מידן והמחצית הסתיימה ביתרון 3 לעוצמה מודיעין, בתוצאה 44-41 לטובת עוצמה מודיעין.
ברבע השני מכבי עלו ליתרון עם 8 נקודות הפרש. עוצמה הגיבו במפגן אופי יפה, וצמצמו את ההפרש ל-3.
הרבע שלישי הסתיים בתוצאה 55-52 למכבי תל אביב.
כשהתוצאה הייתה 59-57 לטובת מכבי תל אביב, ב-6 הדקות האחרונות של הרבע האחרון, אף קבוצה לא מצאה את הטבעת, ולעוצמה מודיעין הייתה סדרת החטאות, שהיו יכולות לעשות את ההבדל, וניכר היה שנגמר לשחקנים ממודיעין הכח. 2 סלים גדולים של מנצ’ל נתנו את האות, ומכבי תל אביב קפצו להפרש דו ספרתי.
בסוף הרבע אחרון הייתה תוצאת המשחק 78-63 למכבי תל אביב

כל שחקני הקבוצה הין מעורבים, מתחילת המשחק ועד סופו. בהתחלה הובילו ויטלם, שוורץ וארגמן, ובהמשך התבלטו יהודאי, מלץ, הראל ונוימן, כשהמשחק הזה הוא כבר משחק שני מצוין של קורלי.

איתי מידן: "לפני המשחק, אמרתי לחבר’ה שאנחנו צריכים לדבוק בשלושה עקרונות, ובראשם קשיחות הגנתית. הדגשתי שאם נהיה אגרסיבים בהגנה אישית, בהגנה על הכדור ובאחד-על-אחד, נגיע להפסקה, ויהיה על מה לדבר במחצית השנייה.
"אני גאה מאד בשחקנים, על הדרך ועל המלחמה, ועל כך שהפגינו יכולת שווה לזו של מכבי, והסתכלו להם בלבן של העיניים. השחקנים לא חששו לרגע, ונלחמו עד הרבע האחרון בקבוצה שיש לה גם עליונות בגובה וגם עליונות בכשרון. הקבוצה של מכבי היא מקבוצות הנוער הטובות שנראו בשנים האחרונות בליגה. הם לא הפסידו כל העונה, ואנחנו היחידים שעצרנו אותם על 78 נקודות, שזו תוצאה מאד נמוכה עבורם.
"כעת, פנינו למחזור האחרון, מול אליצור יבנה, שיסכם את הסיבוב, ואז נצא להפסקה של שבועיים, בה נתכונן היטב לבית התחתון.
"אנחנו יודעים שהולך להיות בית תחתון קשה מאד. יש 9 קבוצות בליגה – שתי הקבוצות הראשונות ישתלבו בפלייאוף אליפות המדינה עם הבית העליון, בעוד שלוש הקבוצות האחרונות ירדו מליגת העל לנוער. ברור שכל הקבוצות ילחמו, ויש הרבה מאד קבוצות שיש להן על מה להלחם.
"חשוב לי לציין את הנהלת המועדון ואת אשר חגי, המנהל המקצועי, שמלווה את הקבוצה לכל אורך העונה, כמו גם את שרון שיקוה מנהלת הקבוצה, ונציגת ההורים מיטל נוימן, שדואגות לקבוצה, גם בליגה וגם בתיכון, בכל הנוגע לרווחת השחקנים ונותנות לקבוצה גב ובעיקר לב."

אשר חגי, מנהל מקצועי מועדון כדורסל עוצמה מודיעין: "שחקני קבוצת נוער-על של איתי שחקו משחק הרואי מול הקבוצה הטובה בארץ, והציגו כדורסל מצוין מתובל בנחישות ללא פשרות. גאווה!!!"

שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין: "היה משחק ברמה גבוהה מאוד. גם אם שלוש דקות לסוף המשחק נגמר לנו הכוח, אני כל כך גאה בשחקנים שלנו!
הפרט הפיקנטי היה, ששיחקנו מול עידו מנצ’ל, שגדל אצלנו במועדון והיום הוא במכבי תל אביב. עידו משחק בנבחרת בית הספר עירוני א’, והיה לו חלק לא מבוטל בהצלחה שלנו בעלייה לליגת העל לתיכונים."

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות