חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

החלקת השיער של אוקסו אורגניק - 7 דברים שאת צריכה לדעת

 

החלקת שיער אוקסו אורגניק זוהי אחת ההחלקות הפופולריות אשר נמכרות ומתבצעות כיום בתחום עיצוב השיער. מדובר במוצר המתבסס על נוסחה ייחודית שבבסיסה חומר פעיל בעל מבנה אורגני ולא כימיקל מעשה ידי אדם. מרבית החומרים הפעילים בהחלקה האורגנית הינם מרכיבים טבעיים אשר משקמים את השיער הפגום ומביאים לתוצאות מרהיבות בסיום טיפול אחד בלבד.

 

החלקת שיער אוקסו אורגניק זוהי אחת ההחלקות הפופולריות אשר נמכרות ומתבצעות כיום בתחום עיצוב השיער. מדובר במוצר המתבסס על נוסחה ייחודית שבבסיסה חומר פעיל בעל מבנה אורגני ולא כימיקל מעשה ידי אדם. מרבית החומרים הפעילים בהחלקה האורגנית הינם מרכיבים טבעיים אשר משקמים את השיער הפגום ומביאים לתוצאות מרהיבות בסיום טיפול אחד בלבד. יחד עם זאת, קהל הלקוחות במספרות וודאי יודע ומבין כי ישנן החלקות שיער מתחרות אשר מובאות ומוגשות לציבור בדרך שיווקית מפתה ולעיתים במחירים זולים. חשוב לציין כי ישנם כמה היבטים חשובים המוכיחים כי החלקת OXO אורגניק הינה החלקת שיער מומלצת ומתאימה יותר ועל כן - לא כדי להתפשר על ההחלקות המתחרות. להלן לפניכם שבעה פרטים שכל אחד ואחת חייבים לדעת על איך עובדת החלקת OXO אורגניק.

ההחלקה מתאימה לכל סוגי השיער

בשונה משאר ההחלקות הקיימות כיום, החלקת OXO  מתאימה לכל סוגי השיער – החל משיער גלי ועד שיער מקורזל, צבוע או פגום. ההחלקות המתחרות כיום בשוק עשויות להיות זולות יותר, תהליך ההחלקה מהיר יותר אך התוצאות מדברות בעד עצמן : מעטות ההחלקות שאכן מתאימות לכל סוגי השיער. החלקת אוקסו אורגניק נתפסת על כל סוגי השיער הקיימים, כולל שיער פגום – ואין צורך לחשוש מפגמים נוספים או הרעה במצב השיער.

החלקת OXO  - שתי פעולות בטיפול אחד

בעוד כל ההחלקות מתחייבות על תוצאה של שיער חלק, אוקסו אורגניק מבטיחה גם שיקום לשיער. בין המרכיבים הפעילים בהחלקה זו ניתן למצוא את שמן הדקל, אגוז שיאה, חומצות אמינו ועוד רכיבים הידועים כיעילים בטיפול ושיקום שיער פגום. החלקה אורגנית OXO מתחייבת לשפר את מצב השיער במקביל להחלקתו.

על איכות לא מתפשרים אוקסו אורגניק

מחיר ההחלקה האורגנית תלוי באורך השיער של הלקוחה ובתמחור של בית העסק המבצע. יש הטוענים כי מדובר בהחלקה יקרה מעט מהאחרות אך אין ויכוח אודות העובדה כי מדובר בהחלקה מיוחדת ואיכותית ומאחר והיא לצמיתות הלקוחה אינה נדרשת להעביר את כל שיערה שוב ושוב את הטיפול ולשלם מכספה עוד ועוד. למעשה, האיכות עשויה לעלות מעט יותר, אך החסכון יתבטא בהמשך בכך שהלקוחה חשה שבעת רצון ולא מחדשת את ההחלקה מדי חודשיים.

ניתן לחזור לשגרה ללא הגבלות

החלקת אוקסו אורכת מספר שעות ובסופן הלקוחה יכולה לחזור לשגרת חייה, לאסוף את השיער, לקלוע בו צמה או לעשות תסרוקת. כמו כן, אין איסורים או הגבלות, ניתן לשחות בים ובבריכה, לחפוף ועוד.

ההחלקה האורגנית הינה לצמיתות !

בעוד רוב ההחלקות הקיימות מצריכות חידוש מדי חודש – חודשיים, ההחלקה האורגנית היא לצמיתות. בסיום הטיפול הלקוחה תבחין כי שיערה מלא ברק, חלק ונע בטבעיות. אין צורך לחדש את ההחלקה או לבצעה שוב (אלא אם כן ישנה צמיחה של שורשים ואז מחדשים אך ורק את השורש).

החלקת אוקסו אורגניק איננה פוגעת בשיערך

טיפול OXO ORGANIC אינו תהליך אגרסיבי ומסוכן ולכן ביצוע ההחלקה אינו מסכן את הלקוחה. חומר ההחלקה נשטף לחלוטין ב100% ולא במים קרים כפי שעושים בטכניקות אחרות אלא במים חמים ולכן אין פליטת אדים או ריחות קשים. התוצאות מדברות בעד עצמן.

החלקת אוקסו אורגניק רשומת בFDA ומתאימה גם לנשים בהיריון.

ישנה חשיבות רבה לעובדה כי ההחלקה האורגנית הינה בטיחותית. זו החלקה שנעשית בבטחה ולא נעשה חימום של חומר ההחלקה אלא להפך – הוא נשטף מן השיער טרם עבודת החימום עם המחליק. כמו כן, ההחלקה יכולה להתבצע גם על שיער של אישה הרה או אישה מניקה. תוכלי לבקש מהספר שלך את רשימת הרכיבים וללכת איתה אל רופא ההריון ולהתייעץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות