חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

ב”עבודה” החליטו - הולכים עם אילן בן סעדון

 

אחרי שבועיים של כסיסת ציפורניים, ניסיונות ניחוש והבעת אמונה ותקוות נפל הפור. וועדת מפלגת העבודה החליטה ללכת על בן סעדון בעקבות תוצאות סקר שמצא שאיתו ה”עבודה” תזכה ב 4 מנדטים. יגאל צדוק: ”מאחל הצלחה למפלגה ולמועמדה”.

 

אז זהו, סימני השאלה תמו והפור נפל, סגן ראש העיר בתואר אילן בן סעדון יוביל את סניף "העבודה" בחירות הקרובות בעיר.

הדרמה החלה עם ההצבעה בקרב חברי סניף "העבודה" בעיר, הצבעה שהכתירה את חבר המועצה יגאל צדוק כמועמדה של המפלגה לבחירות למועצת העיר וגרמה לאילן בן סעדון וחבריו לנטוש את המקום במחאה.

מיד עם סיום ההצבעה הבטיח בן סעדון המאוכזב ש"זו לא סוף הדרך ורק המפלגה תקבע מי יהיה מועמדה". חבר המועצה כך גם הצהיר בונה על מידע שקיבל ולפיו מנהיגת התנועה שלי יחימוביץ תערוך סקר שתוצאותיו לפחות לדעתו לא יהיו מוטלים בספק וכשלי תגיע בשבועיים הקרובים לעיר, היא תכתיר אותו כמועמד שלה.

אילן ושלי: הוא שווה לה 4 מנדטים

לא הכל היו בטוחים כמו שהוא וחבריו הקרובים היו בטוחים, אחרים גרסו ששלי יחימוביץ לא תעיז לשבור את החלטת רוב חברי הסניף. אבל שלי כמו שלי, מנהיגה עניינית ביותר, החליטה ש"סקר" מועצת העיר לא משקף ועם כל הכבוד לחברי המועצה יש לברר היטב למי יש את הסיכויים הטובים ביותר בקלפי.

על פי הודעתה של דוברתו של בן סעדון, נערך אכן סקר כזה בו נסקרו לטענתה 500 איש ותוצאותיו היו ברורות, אילן בן סעדון שווה 4 מנדטים שמשמעותם הכפלת כוחו במועצת העיר. פוש לא קטן בדרך להגשמת שאיפותיו של המוביל המאושר.

חשוב להבין שמשמעותו של הניצחון של בן סעדון אינו בקלפי דוקא כי הניסיון מוכיח שרשימה עצמאית משיגה יותר. התועלת העיקרית הינה בעיקר כספית אם כי יש מי שסבור שלא מדובר בכסף מי יודע מה ומימלא המפלגה נוטלת ממנו אחוז נכבד עבור, פתקי הצבעה, שילוט ושאר ארגון יום הבחירות. אבל כסף זה כסף ולולא זכייתו בן סעדון היה נאלץ לחפש מימון למערכת הקשה וזו לא משימה פשוטה.

עם קבלת החלטת המפלגה נשלחה לתקשורת הודעת המטה של בן סעדון: "בין הממצאים מהסקר עולה כי בן סעדון צפוי להשיג כארבעה מנדטים במועצת העיר הקרובה וכי הוא מזוהה יותר מכל גם עם מפלגת העבודה הארצית".

ובן סעדון עצמו מנסה בהודעתו להדגיש הן את שיוכו המפלגתי ל"עבודה" והן את היותו "מועמד של כולם": "למרות שתומכיי אינם רק מצביעי מפלגת העבודה ורבים מהם מזוהים פוליטית עם מפלגות שונות במפה הפוליטית הארצית, אני מזוהה מזה שנים עם "העבודה" ואני שמח על האמון שנתנה המפלגה בראשות ח"כ שלי יחימוביץ ברשימתי ופעילותי בעיר. אעשה שימוש מושכל באמון זה לטובת רווחת כלל התושבים."

ולצד המאוכזב. יגאל צדוק קיווה שעם הכוח הצעיר שגייס בדמות לין דרור וגלעד ביהרי יצליח לשכנע את הוועדה שהוא מביא רוח צעירה וקרובה יותר לרוח התנועה וביחד עם התמיכה שמס' בכירים בתנועה הבטיחו לו אכן יתורגמו להחלטה חיובית. זה לא קרה ולשבחו של צדוק ייאמר שהוא התעשת מהר מאוד ושלח לבן סעדון ברכה אם כי קצרה ובלי לצאת מהכלים: "אני מאחל הצלחה למפלגת העבודה ולמועמדה".

צדוק: הפעם לא צלח

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות