חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

מה זה סאמר סקול

 

השפה אנגלית היא חלק בלתי נפרד מהעידן הגלובלי והדור הנוכחי חי ונושם אנגלית כמעט בכל הזדמנות משימוש במכשיר הנייד דרך גלישה באינטרנט ועד צפייה בטלוויזיה.

 

השפה אנגלית היא חלק בלתי נפרד מהעידן הגלובלי והדור הנוכחי חי ונושם אנגלית כמעט בכל הזדמנות משימוש במכשיר הנייד דרך גלישה באינטרנט ועד צפייה בטלוויזיה. הצורך בידיעת השפה גובר כשבני הנוער מתבקשים לכתוב עבודות באנגלית ובהמשך לעבור בגרות באנגלית או להתראיין בשפה האנגלית כתנאי קבלה לעבודה.
הנוכחות המאסיבית של אנגלית בשגרה היומיומית והעובדה שהשפה היא סוג של אינדיקציה לעתיד מצליח מחייבת הורים לחפש דרכים יצירתיות לסייע לילדיהם כבר מגיל צעיר להפנים היטב את השפה. כאן נכנס לתמונה סאמר סקול, מחנה קיץ חווייתי במסגרתו לומדים אנגלית ונהנים מטיולים, פעילויות גיבוש חברתיות ואטרקציות רבות.

קיץ בלתי נשכח

סאמר סקול מתקיים בין החודשים יולי אוגוסט (לרוב כל מחזור נמשך בין שבועיים לשלושה שבועות) בלוקיישנים אטרקטיביים ברחבי אנגליה וארה"ב ומיועד לגילאי 10-18. בין המקומות המארחים סאמר סקול ניתן למצוא פנימיות ובתי ספר יוקרתיים בערים אוניברסיטאיות כמו קיימברידג’ ואוקספורד או בעיר החוף היפהפייה ברייטון ואפילו בקולג’ים מובחרים בוסטון ובניו יורק.
הילדים ובני הנוער שמגיעים למחנה עוברים בתחילת המסע מבחן ידיעה באנגלית ומסווגים בקבוצות למידה על פי רמת השליטה שלהם בשפה וביתר הזמן הם חלק מקבוצות מעורבות מבחינת מוצא כך שלילדים ישראלים מתאפשר להכיר מהר מאוד חברים ממגוון מדינות – ספרד, איטליה, קנדה, צרפת, ארה"ב ועוד.
המורים במחנות הקיץ הינם מורים דוברי השפה מלידה המשתמשים בטכניקות למידה יצירתיות שמעלות פלאים את המוטיבציה ללמידה כמו למשל, משחקי תפקידים, הפקת פרסומות, צפייה בסרטונים, כתיבת תסריטים וסיפורים ועוד שלל פעילויות מהנות. כמו כן, המשתתפים סופגים את השפה 24/7 – בקריאת השלטים ברחובות, בדיבור עם חבריהם החדשים ועם המדריכים וכך בדרך טבעית וזורמת הם קולטים את האנגלית.
תוכנית הסאמר סקול כוללת גם הרבה מאוד אטרקציות המשתנות ממחנה למחנה, כשבסאמר סקול אנגליה המשתתפים נהנים מביקור בפארקי שעשועים, במוזיאון השעווה מאדאם טוסו בלונדון, מסיור בטירת וינזדור, צפייה במחזמר ובמחנות הקיץ בארה"ב המשתתפים מגיעים לאמפייר סטייט בילדינג, שטים עד פסל החירות, מסיירים בצ’יינה טאון, הסוהו, גשר ברוקלין ועוד פעילויות שהופכות לזיכרונות בלתי נשכחים.

מסגרת לימודית וחברתית מעצימה

מטרת העל של סאמר סקול היא אומנם לימודי אנגלית, אבל החוויות של המשתתפים משמעותיות הרבה יותר מדיבור שוטף של השפה ולימודי אנגלית מסודרים במהלך המחנה. למעשה, המשתתפים חוויות חברתיות ותרבותיות מעצימות באמצעות האינטראקציה הרציפה בינם ובין ילדים ממדינות אחרות בעלי רקע תרבותי שונה. הם למעשה נחשפים במהלך ערבי גיבוש למנהגים מיוחדים, למאכלים מסורתיים ותוך כדי גם מעשירים את עצמם בביקור במוזיאונים, ארמונות, פארקים, אתרי התיירות מובילים. כמו כן, מדובר בחוויה מכוננת מבחינת העלאת הדימוי העצמי של כל אחד שכן עבור רבים זה הוא מסע ראשון ללא ההורים מעבר לים שנוטע בהם ביטחון ומוכנות לעצמאות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות