חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ניהול דף פייסבוק – מועדון הלקוחות של העידן החדש

 

הפייסבוק הפך בשנים האחרונות ללב הסצנה החברתית העולמית, בכל תחום אפשרי שאפשר לחשוב עליו. ניהול דף פייסבוק הוא אולי המהלך הכדאי והחשוב ביותר שכל עסק צריך וגם יכול ליישם, כדי להתקרב מעט יותר להצלחה.

 

בשנים האחרונות, הפך דף הפייסבוק לאחד מכלי השיווק החשובים שעומדים לרשות עסקים קטנים כגדולים, ולא בכדי. הפייסבוק הוא כנראה ערוץ האונליין העמוס ביותר ברשת, ובו פעילים ברמה כזאת או אחרת, כל מי שיש ברשותו מחשב או מכשיר נייד עם גישה לאינטרנט. קשה למצוא עסק שמכבד את עצמו ופועל למען קידומו העצמי, ללא דף פייסבוק פעיל ומנוהל היטב. השאלה היא, מה זה אומר ניהול דף פייסבוק ומה ניתן להשיג באמצעותו?

מועדון לקוחות לטיפוח מערכות יחסים בטווח הארוך

ניהול דף פייסבוק הוא שירות אפקטיבי, אותו מציע משרד פרסום ufirst, משרד פרסום שחושב מחוץ לקופסה בעולם השיווק באינטרנט, ואשר אותו מציעה החברה למאות לקוחותיה ברחבי הארץ. הדבר החשוב להבין לגבי דף פייסבוק הוא, שלא מדובר בערוץ פרסום קלאסי, אלא בפלטפורמה לניהול מועדון לקוחות וטיפוח מערכות יחסים מול הלקוחות לטווח הארוך. במסגרת תהליך הניהול, נדרש העסק לרענן את התוכן בדף בקצב של מספר פעמים בשבוע, להגיב ולאפשר ללקוחות העסק לפנות אליו בכל עניין ובכל סוגיה.

יתרונו של דף הפייסבוק הוא שמרגע שהפך המשתמש לעוקב שלו, כל פרסום של הדף יגיע אל פיד החדשות של אותו משתמש, ממש כמו הפוסטים האחרים שמפורסמים על ידי חבריו. אין דרך אחרת לתאר זאת מלבד הפיכת העסק למעין "חבר" של לקוחותיו, ויש לכך משמעויות נרחבות מאוד בשימור לקוחות, ובהרחבת ההגעה של העסק לקהלים חדשים דרך לקוחותיו הקיימים. יחד עם זאת, האתגר הראשון שעומד בפני כל עסק בניהול דף פייסבוק, הוא גיוס עוקבים חדשים על בסיס קבוע, ולשם כך נדרש ידע מקצועי ופרקטיקה שיטתית מעולם הפרסום המקצועי.

הקמה, תחזוקה והשבחה של דף פייסבוק – משימה למקצוענים בלבד

אחרי שאמרנו את זה, ניהול דף פייסבוק אפקטיבי חייב לכלול אלמנטים של קידום מכירות ויחסי ציבור כדוגמת הגרלות, תחרויות וחידונים מחד, וחיבור לתכנים אקטואליים מעניינים, מרתקים ובעלי ערך. היכולת לשמר רמה קבועה של תוכן אפקטיבי שישמור על העוקבים הקיימים וימשוך עוקבים נוספים, היא יכולת שמחייבת ידע מקצועי, הכרה של כלים מקצועיים וטכניקות ייחודיות של ניהול דף פייסבוק, יכולות שאותן מציע בהצלחה, פרסום ufirst לכל קהל לקוחותיו.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות