חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שיפוץ הדירה שלכם ומערכת החשמל

 

שיפוץ הדירה קורם עור וגידים, יש כבר תכנית כללית לעיצוב מחדש של הבית ואתם יודעים אילו קירות תפרקו ואילו תבנו במקומם. בשלב הזה אתם מבינים עד כמה השיפוץ ישפיע גם על התשתית שלכם. 

 

שיפוץ הדירה קורם עור וגידים, יש כבר תכנית כללית לעיצוב מחדש של הבית ואתם יודעים אילו קירות תפרקו ואילו תבנו במקומם. בשלב הזה אתם מבינים עד כמה השיפוץ ישפיע גם על התשתית שלכם. המקלחת החדשה תזוז קצת ימינה ובהתאם תידרש התאמה של הצנרת, ובאופן דומה יש לטפל גם בתאורה. בין כל ההתאמות הללו חשוב במיוחד להעניק את תשומת הלב למערכת החשמל. זאת משום שתכנון נכון יחסוך לכם המון תקלות ובעיות בהמשך.

 תכנון נקודות חשמל

אחת הבעיות המרכזיות שמתגלות לאחר שיפוץ, כלומר, בהנחה שהשיפוץ בוצע בפזיזות וללא מחשבה, היא המיקום של נקודות החשמל בבית. במסגרת העבודות בבית החלטתם לשנות את הסלון לחלוטין, ועכשיו הטלוויזיה נמצאת בצד השני של החדר, בזווית מדויקת שבחרתם בקפידה. היא רק לא תצליח לשדר סרטים או סדרות אם אין לצדה נקודת חשמל מתאימה. גם המטבח החדש שלכם יכול להיות מרשים מאוד אבל לא מאוד פרקטי אם מכשירי החשמל שלכם לא יקבלו את האנרגיה הדרושה להם. אם כן, הזמינו חשמלאי עוד לפני שהעבודות מתחילות, הקירות נשברים וארונות המטבח מוחלפים. כך תוכלו לתכנן את הצעדים הבאים שלכם עם מינימום תקלות והפתעות.

 התאורה החדשה שלכם

חדר השינה גדל, הסלון קטן והאי במטבח שינה את מקומו. בהתאם, גם התאורה בחדרים הללו צריכה להשתנות. חשמלאי מקצועי ומנוסה יידע להזיז את נקודות התאורה למקום הנכון, מה שיבטיח לכם עבודה נעימה יותר במטבח, תאורה נכונה בחדר העבודה ושפע של אור גם כשאתם בסלון, מארחים חברים לקפה ועוגה. החשמלאי שלכם יוכל לעזור לכם לתכנן גם את המיקום המדויק של כל גוף תאורה ושקע חשמלי, וגם להציע לכם פתרונות חסכוניים יותר לשימוש, לרבות שימוש בנורות חסכוניות או הצבת תאורה סולארית בגינה, פשוט כדי שתחסכו כסף וגם תפגינו רגישות גבוהה יותר לסביבה.

 מי יכול לעזור לכם?

תכנון החשמל בבית לקראת השיפוץ הוא צעד חשוב, ורק מי שיש לו את הידע המקצועי ואת הניסיון הדרוש יוכל לעזור לכם לעשות את זה נכון. אם כן, כשאתם מחפשים חשמלאי נסו להניח את המחיר לרגע בצד, ולו רק כדי שלא תסתנוורו ממחיר זול מדי, כזה שמעיד על חוסר ניסיון, רשלנות או שירות קלוקל. חשמלאי שפועל עם רישיון ויש לו את הרקע הדרוש ואת הניסיון בתחום הוא זה שיוביל אתכם לעבר המטרות שלכם. רק כך השיפוץ יהיה חכם ונכון יותר, ובסופו תוכלו ליהנות מהתוצאה היפהפייה – וגם לראות אותה קצת יותר טוב, עם תאורה שנמצאת בדיוק במקום הנכון.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות