חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הקמת גשר רכבת ”קשת מודיעין”

 

התקדמות משמעותית בעבודות של פרויקט ”קשת מודיעין”, שבמסגרתו מוקמת תשתית חיבור מסילתי באורך של כ-2.5 ק”מ, בין תחנות הרכבת במודיעין לקו המהיר לירושלים. באמצע חודש מרץ, 11.3, ייבנה חלקו המזרחי של גשר הרכבת ויצטרף לחלק המערבי שנבנה כבר.

 

התקדמות משמעותית בעבודות של פרויקט "קשת מודיעין", שבמסגרתו מוקמת תשתית חיבור מסילתי באורך של כ-2.5 ק"מ, בין תחנות הרכבת במודיעין לקו המהיר לירושלים. באמצע חודש מרץ, 11.3, ייבנה חלקו המזרחי של גשר הרכבת ויצטרף לחלק המערבי שנבנה כבר. העבודות כוללות, דחיקה של הגשר המזרחי ולבסוף, חיבור בין שני חלקי הגשר, המערבי והמזרחי. לטובת בטיחות העוברים ושבים, יצומצמו נתיבי הכניסה והיציאה למרכז עינב, כך שהכביש לא ייחסם, אך ייתכנו שיבושי תנועה. זאת עד ל18.4, כאשר ייתכנו שינויים במועדי העבודות בשל תנאי מזג האוויר. מהעירייה נמסר כי בזמן העבודות, יש לנהוג בדרכים חלופיות, דרך כביש 431 (שד’ יצחק רבין) וכניסה ויציאה למרכז עינב, דרך שד’ החמאם.

העבודות מבוצעות על ידי רכבת ישראל והן צפויות לשפר באופן ניכר את השירות הניתן לתושבי העיר, כאשר תדירות רכבות הנוסעים בקו מודיעין-ירושלים האומה צפויה להיות 2 רכבות לכל כיוון בשעות שיא, בזמן נסיעה של כ-17 דקות בין תחנת "פאתי מודיעין" לתחנת "האומה" בירושלים.

עוד במסגרת הפרויקט, העבודות להקמתו של הגשר להולכי הרגל המחבר בין תחנת הרכבת "פאתי מודיעין" למרכז עינב, מתקרבות לסיומן. בימים אלה  החלו העבודות להקמת קירוי הגשר ובניית המדרגות. במקביל לעבודות אלו נשלמות גם העבודות לסלילת חניון הרכבת, שישמש את הבאים לתחנת הרכבת, בסמיכות לכביש 431, מדרום לתחנת פאתי מודיעין. חניון זה יכיל כ-800 מקומות חנייה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"(12HnBlK

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות