חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מנציחים את זכרם של חללי צה”ל

 

בשבוע האחרון התקיימו שלושה טקסי הנצחה לזכרם של חללי צה”ל, תושבי העיר, במעמד בני המשפחות, חברים, ראש העיר חיים ביבס וחברי מועצה.

 

זהו מיזם ייחודי ומרגש של העירייה שנועד להנציח את זכרם של הנופלות והנופלים, בקריאת מעלה או משעול על שמותיהם של החיילות והחיילים, ליד הבית בו גדלו או מקום אחר המהווה חלק מאישיותו של הנופל. ההחלטה על מקומות ההנצחה נקבעת בוועדת ההנצחה העירונית לאחר פגישות עם משפחות החללים.

ביום רביעי 13.12 התקיים טקס ההנצחה לקריאת מעלה על שמה של סמלת שירה שוחט ז"ל, בת 19 ששימשה תצפיתנית במוצב בנחל עוז. המעלה ממוקם ברחוב יששכר 42. ביום חמישי נערכו שני טקסי הנצחה. הראשון, לזכרו של רס"ן אדיר עבודי ז"ל, בן 23 בנופלו בקרב על הגנת המולדת במלחמת חרבות ברזל. המעלה ממוקם ברחוב עמק האלה 22. טקס ההנצחה השני התקיים לקריאת משעול זכרו של סמל דוד עמית חבורה ז"ל, שנפל בחודש מאי 2022. המשעול ממוקם ברחוב יער יתיר 8.

מיזם הנצחת הנופלים ימשיך ביום שישי הקרוב 22.12, עם טקס הנצחה לקריאת מעלה על שמה של רב"ט נועה מרציאנו, בת 19 שנחטפה ב-7.10 ונרצחה בשבי ביום חמישי 9.11.23. הטקס יתקיים ברחוב חיים בר-לב 26 בשעה 11:00. הציבור מוזמן.

ראש העיר, חיים ביבס: "אנו בעיצומה של מלחמת קיום שגובה מחירים יקרים ובלתי נתפסים של שכול, אשר פוקד גם את העיר שלנו, והלב כואב. הנצחתם של כל חייל וחיילת, בנינו ובנותינו הטובים, היא הדרך שלנו לחבק את בני המשפחה ולספר את סיפורם של כל אחד מהנופלים, לעולם ועד. ההנצחה מתבצעת במרחבים הציבוריים כדי להזכיר לכולנו שחיינו כאן, הם בזכותם, והם תמיד יהיו חלק בלתי נפרד מהחיים בעיר. יהי זכרם ברוך".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות