חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

תחנה לחלוקת ערכות מגן תפתח במודיעין בשבוע הבא

 

סדאם חוסיין מת. קדאפי...בדרך. ובכל זאת נשארו עוד כמה (בינתיים) על כסאם. ולכן, אם טרם החלפתם או קיבלתם לרשותכם את ערכות המגן. תחנת חלוקה נפתחת למשך זמן מוגבל במודיעין, בקניון עזריאלי. מה אכפת לכם..אם זה לא יועיל, זה בטח לא יזיק!

 

ביום ראשון הקרוב תפתח בעיר תחנת חלוקת ערכות מגן של פיקוד העורף. את המסכות מחלקת רשות הדואר מטעם פיקוד העורף. התחנה תפתח בקניון עזריאלי בקומה הראשונה בסמוך לכניסת רחבת הירידים.

על מנת להתאים את שעות הפתיחה של התחנה לתושבי העיר העובדים מחוץ לה, התחנה תהיה פתוחה בימים א’-ה’ בין השעות 12:00 בצהריים ועד השעה 20:00. בימי שישי תפתח התחנה בין השעות 9:00 ועד 13:00.

בסך הכל צפויה התחנה לפעול בעיר כחודשיים במהלכה כל תושב יכול לקבל ללא תשלום ערכת מגן לו ולבני ביתו בהצגת תעודת זהות או רישיון נהיגה. כל תושב יוכל לקבל ערכות מגן לבני ביתו רק במידה והם כתובים בספח תעודת הזהות שלו.

תנאי נוסף לקבלת ערכה היא החזרה של הערכות הישנות שנאספו במבצע איסוף ארצי לפני כשנתיים. מי שלא החזיר ערכה לא יוכל לקבל ערכת מגן חדשה. במידה והערכה הישנה נמצאת ברשותו יוכל התושב להחזירה במקום ולקבל במקומה ערכה חדשה.

במידה והערכה אבדה יהיה עליו להסדיר את הנושא מול פיקוד העורף באופן פרטני.

הערכות ניתנות על פי התאמה לכל אדם כאשר במקום מבוצעות גם מדידות במקרה הצורך. כל ערכת מגן ממוספרת ומקוטלגת ובמקרה הצורך של התיישנות והחלפה בעתיד תשלח הודעה.

התחנה תכלול עמדות ואנשי שירות רבים המסוגלים לחלק עד 2000 ערכות מידי יום.

עיריית מודיעין, מכבים-רעות קוראת לכל תושבי העיר לנצל את מיקומה של התחנה בעיר, במיקום מרכזי, ואת שעות הפתיחה הנוחות על מנת לקבל ערכות מתאימות ולהגביר את המוכנות לשעת חירום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות