חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מועצת הנוער: הפאנל היה כשר לחלוטין

 

אחרי  שאבי אלבז ביטל להם את פאנל הבחירות לנוער והצעירים, מועצת התלמידים והנוער העירונית, מוחה על כך וקוראת לבני הנוער להצביע ולהשפיע.

 

תלמידי מועצת התלמידים שלחו מנשר וביקשו לפרסמו וזאת לאחר שאבי אלבז דרש  לבטל את פאנל הצעירים והנוער שתוכנן  לקראת הבחירות בעיר, וראש העיר בלית ברירה נענה לו.

"חברי מועצת התלמידים והנוער העירונית בעיר מודיעין מכבים רעות מצרים על ביטול פאנל הבחירות לנוער והצעירים בעיר. פאנל זה שמטרתו היחידה הייתה הכרת כלל הסיעות המתמודדות בעיר. כל זאת למען חברינו בני הנוער אשר מתמודדים בפעם הראשונה בחייהם במעמד ההצבעה בקלפי.
בדרך כלל בני הנוער מצביעים על פי דעת הוריהם עקב חוסר ידע בנושא ואנו רצינו לשנות זאת, בניסיונינו לתת להם הזדמנות להשיג את המידע ובכך לעודד את עצמאותם בבחירה.
מועצת התלמידים והנוער הינה גוף דמוקרטי מיסודו ואיננו מוטים לפה או לשם ועל כן הופתענו כששמענו כי ביטול הפאנל נובע עקב חשש מחוסר אובייקטיביות. הפאנל תוכנן להיות מונחה על ידי אשת תקשורת חיצונית שאינה תושבת העיר והשאלות בו הם פרי ידם של בני נוער וצעירים בלבד. נוסף לכך, לכל משתתף היה מתוכנן זמן זהה לענות כך שלכולם אותו "זמן מסך".
בחירות מוניציפאליות אלו, אשר עוסקות רבות בנושא הנוער והצעירים מהוות עבור בני גילנו הנדרשים להצביע, הזדמנות ראשונה להשפיע על הסביבה בה אנו חיים. הפאנל שבוטל יכל לעודד את הבוחרים החדשים ללכת, להצביע ולהשפיע.
חברי מועצת התלמידים והנוער אמנם לוקחים חלק בועדות העירייה ובישיבות מועצת העיר אך אין אנו מעודדים את הנוער לבחור במועמד מסוים.
אנו קוראים לכל בני הנוער בעיר, הניגשים בפעם הראשונה לקלפי לקרוא ולהתעניין במצעי הסיעות השונות על מנת לבחור בסיעה שתייצג אותם בדרך הטובה ביותר ולגשת לקלפי בידיעה כי בחירתם תשפיע על הנהגת העיר בעיקר ביחס אל הנוער".

- לא בטוח כלל שחבר המועצה מטעם מודיעין חופשית, שמח לקרוא את מנשר מועצת התלמידים והנוער שעולה כאן.  ומי שביטל להם את הפאנל לא יוכל בוודאות להיחשב בתומך ועוזר. אלבז במקביל, סבור שארגון הפאנל בא מכיוון מסוים מאוד.

בשבוע שעבר ביקר חבר המועצה אבי אלבז בבית משפחתו של ראש העיר בבית שאן ומהון להון, הסביר אלבז את מהות דרישתו לבטל את הפאנל שמאן דהוא לדבריו ארגן. ביבס לא היסס לשניה: אם לא חוקי אז אין מה לעשות.

אלבז לא מתרגש גם מהמנשר ומדגיש שמועצת הנוער אמורה לכעוס על מי שעשה מעשה שבניגוד לחוק, והעובדה שהוא לא התנגד לפאנל של החברה להגנת הטבע שביקשה להתכנס. ראש העיר הבין את הבעיה מיד והורה לבטל את הפאנל. ובכלל, מישהו כתב לבני הנוער את המנשר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות