חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תרומות מרגשות לסניף איל”ן מודיעין

 

יו”ר הסניף עו”ד שלום דהאן קיבל ממרפאת מומחים לרפואת שיניים במודיעין הכנסות מכנס מקצועי וחלק מעיזבון של חייל שנהרג במלחמת לבנון הראשונה שנתרם על ידי אימו השכולה

 

בסניף איל"ן מודיעין בראשותו של עו"ד שלום דהאן קיבלו תרומות מרגשות ביותר עבור ילדי איל"ן בעיר. יו"ר הסניף עו"ד שלום דהאן ודובר הסניף יהורם גלילי השתתפו בכינוס מקצועי של מרפאת מומחים לרפואת שיניים במודיעין והסביבה, שהתקיים בחודש ספטמבר באולמי הבריאה בישפרו סנטר, ובו השתתפו עשרות רופאי ורופאות שיניים. מנהל המרפאה ד"ר גוסטבו יצקייר הנחה את הכינוס המקצועי, שבמהלכו הרצה עו"ד דהאן על הפעילויות של איל"ן מודיעין לאורך כל השנה. לאחר מכן קיבל דהאן מד"ר יצקייר מעטפה עם תרומה מכובדת מאוד שנאספה מכל ההכנסות שהתקבלו מהכנס, ועו"ד דהאן העניק לו תעודת הוקרה.

תרומה כספית מרגשת נוספת הוענקה לסניף איל"ן מודיעין על ידי אתי ברק, אמו השכולה של ניסן ברק ז"ל, שהיה חברו של עו"ד דהאן. ניסן ברק ז"ל נהרג במהלך מלחמת לבנון הראשונה, ואימו החליטה לתרום חלק מהעיזבון הכספי שהותיר בנה לסניף איל"ן מודיעין. תרומה מרגשת זו הוענקה על ידי ברק בנוסף לתרומה כספית, שהיא נתנה לסניף איל"ן מודיעין והוקדשה לעליזה דהאן ז"ל, אימו של עו"ד שלום דהאן, במהלך ימי ה"שבעה" עליה.  

בנוסף על כך, חגגו בסניף איל"ן מודיעין את השנה החדשה במבנה של הסניף הפועל במכבים בשני אירועים צנועים: האחד לחברי ולחברות הנהלת הסניף, והשני למשפחות איל"ן מודיעין. בישיבת הנהלת הסניף העניק יו"ר סניף איל"ן מודיעין עו"ד שלום דהאן תעודת הוקרה לנתן סנדקה, שאותו דהאן הכיר כששימש כיו"ר משלחת צה"ל במונטריאול, קנדה. סנדקה סיפר לחברי ולחברות ההנהלה על תקופת שירותו הצבאי באינתיפאדה השנייה, שבה נפצע באורח קשה ואושפז לאחר שהצליח למנוע בגופו ממחבל פלסטיני מתאבד להתפוצץ יחד עם חברו במחלקת היולדות בבית החולים ביקור רופאים בירושלים. לאחר מכן נערכה הרמת כוסית חגיגית עם כל חברי וחברות הנהלת הסניף, כולל עו"ד דהאן, גזבר הסניף עמוס כהן ומזכירת הסניף אביבה ללזאר, יחד עם שתי אורחות מפתיעות: הזמרת והשחקנית אילנה אביטל והמנהלת האישית שלה מירב רוזנברג.

הרמת כוסית חגיגית נוספת, הפעם עם משפחות איל"ן מודיעין, נערכה בסניף המקומי, בהשתתפות סגן ראש העיר אילן בן סעדון, חזן בית הכנסת אחוות רעות ברעות, מישל רואש, יו"ר אקי"ם מודיעין רואה החשבון אלון טביב, חברי וחברות הנהלת הסניף. באירוע איחל הרב רואש שהשנה החדשה תהיה טובה יותר מהשנה החולפת, ובן סעדון הודה לכל הנוכחים על ההירתמות ועל ההתנדבות וסיפר סיפורים שהמסר העיקרי שלהם הוא הכרת תודה. "שנזכה רק להכרת הטוב", איחל בן סעדון. עו"ד דהאן ניצל את ההזדמנות כדי להודות לכל אחד ואחת מחברי וחברות הנהלת הסניף "שלא מפסיקים לדאוג למען ילדי איל"ן". דהאן: "לפני כמה שנים התחלנו עם 18 משפחות, וכיום כבר יש לנו כ-62 משפחות בעיר וביישובים הסמוכים לה. איל"ן הוא הגוף המוביל בקרב העמותות בארץ, והתרומות שקיבלנו מוכיחות עד כמה מוקירים את הגוף הזה. אני מאחל לילדי וילדות איל"ן שנת בריאות ופריצת דרך לילדים".   

כיתובי תמונה: משפחות איל"ן מודיעין בטקס הרמת הכוסית בסניף 
צילום: יהורם גלילי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות