חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

האם באמצעות רפואת תדרים נוכל לשפר את מצב העור

 

האם רפואת תדרים יכולה לסייע בהפחתת קמטים בעור הפנים? על כך ועוד בכתבה הבאה!

 

במצב זה מומלץ לקנות את המכשיר Life Beauty Bio Resonance.

אחרי שיפורי התדרים על ידי המכשירים וגם על ידי איזון שרירים שנעשה על ידי ידיים, וכשיש זרימת אנרגיה סבירה בכל האיברים, ניתן לגשת להפחתת הקמטים.

הפנים שלנו משפיעות על כל הגוף – ומושפעות מכל הגוף.

למצח ולעמוד השידרה יש השפעה הדדית. ככל שחוליות הגב נמצאות במקומם הטבעי – אחת על השנייה – המצח יהיה חלק יותר, יהיו בו פחות קמטים.

בגלל הרגלים שאינם מועילים, לאורך השנים חוליות עמוד השדרה לא נמצאות בדיוק האחת מעל השנייה. יותר תזוזות – יותר קמטים. ישנם יחסי גומלין בין יישור החוליות להחלקת קמטי המצח. חיזוק שרירי המצח על ידי תרגילים עוזר לישור חוליות עמוד השידרה.

ומה בדבר קמטים סביב האף? לרגשות שלנו יש השפעה רבה על כך: עצב, ייסורים, דיכאון וצער יגבירו את הקמטים סביב האף. אנו צריכים ללמוד לא לערב את הרגשות שלנו בכל הנעשה, אלא לבחון באובייקטיביות כל מצב – כך יתאפשרו לנו נשימה טובה –חיזוק הבטחון העצמי, וכתוצאה מכך נראה הפחתה בקמטים! רצוי, איך לא, להוריד את האישון, למי שלא רוצה קמטים. באמצעות איזון על ידי תדרים ניתן להפחית את הקמטים בצידי האף - דבר שיכניס נשימה טובה ואנרגיה לגוף.

גם מצב האוזניים משפיע על קימטי הפנים: בעזרת האוזניים ניתן לשחרר את הצוואר. הפנים שלנו מתחילות בצוואר, ולהפחית שם קמטים זהו חוק בעל יעבור.

קמטים סביב הפה קשורים למצב השיניים. השניים צריכות להיות מטופלות, ואז יש תרגילים שמחזקים את השרירים סביב הפה.

ומה עם העיניים? המקום הכי רגיש מבחינת קמטים? הקמטים מתחילים כבר בגיל צעיר יחסית עם קימוט בצידי העיניים. מה עם תסכול וכעס? האם הם מחליקים קמטים? האם אנחנו מקפידים על נדיבות לעצמנו? רוחב לב וסליחה ירחיבו את ליבנו ויאפשרו לנו התלהבות.

התמיכה על ידי Life Beauty Led משפרת את העור על ידי מגוון סוגים של אור וbioresonance-: שחרור שרירים עמוק. העברת לימפה אל הדם הורידי. הטיפול מבוסס על מחקרים מדעים, שהוכיחו שהעור שלנו יודע לספוג אנרגיה.

קיימות הוכחות מדעיות שהחשיפה לספקטרום שונה של אור מזרזת את התחדשות העור, מגבירה ייצור קולגן, מחסלת חיידקים מזיקים ומשפרת צבע הפנים.

להשלמת הטיפול רצוי לעשות תרגילי התנגדות, שאותם אשמח ללמד. כל התרגילים האלה מגבירים את האנרגיה הכללית בגוף. הרוכשים דרכי יקבלו 7% הנחה על כל המכשירים.

בברכה,
יעל מור

יש לכם עוד שאלות ליעל מור מטפלת בתדרים? כנסו!

052-503-6389 כרטיס הביקור שלי

הפייסבוק שלי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות