חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ליווי מקצועי בהגשת תביעה לביטוח בסיוע חברת אופק המרכז לזכויות בע”מ

 

משנה לשנה מקשות חברות הביטוח את תנאי קבלת הקצבאות והתשלומים, לכן חולים רבים נעזרים בשירותי חברת אופק המרכז לזכויות בע”מ כדי למצות את כל הזכויות שלהם מולן

 

משנה לשנה מקשות חברות הביטוח את תנאי קבלת הקצבאות והתשלומים, לכן חולים רבים נעזרים בשירותי חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ כדי למצות את כל הזכויות שלהם מולן. החברה פועלת בצורה מקצועית על מנת להדריך ללוות ולסייע לחולים רבים בעת הגשות תביעה, ולהביא לידיעתם את זכויותיהם. הגשת תביעה לחברת הביטוח עשויה להיות מורכבת וקשה, ופעמים רבות החברות מעדיפות לדחות אותנו על הסף מאשר לשלם.

5 כללי ברזל של צוות אופק המרכז לזכויות בע"מ להגשת תביעת ביטוח:

כל מקרה בו נדרש אדם לפנות לחברת הביטוח הבריאותי שלו הוא שונה. אולם אופק המרכז לזכויות בעמ מצא כי ישנם כמה כללי יסוד חשובים אשר מכוחם להבטיח את הצלחת התביעה:

  1. תיעוד - שמרו מסמכים, צילומים וראיות לכל שלב בתהליך, החל מתוצאות בדיקות ועד לתמונות של הפציעה.
  2. עקביות - הגשת תביעה עשויה להיות מבלבלת, אולם שמרו על קו מחשבה אחידוהקפידו לציין את אותו הסיפור בכל מפגש עם חברת הביטוח.
  3. הפרטים הקטנים - ציינו פרטים משמעותיים כמו תאריכים כתובות ומידע רפואי שיכול להוות ראיה לאמינות התביעה.
  4. הקפידו להימנע מטיפול פרטי - טפלו בכל הבעיות הרפואיות דרך הביטוח והודיעו להם על כל התפתחות במצב הרפואי שלכם.
  5. הכנה - הגיעו מוכנים לוועדות הרפואיות, לדיונים ולשיחות הטלפון, צוות אופק המרכז לזכויות בע"מ ילווה אתכם ויכין אתכם לכל התמודדות כזו בדרך.

אנחנו נעזור לכם לנצח את המערכת

חברות הביטוח מקשות על חולים לקבל טיפול רפואי ראוי בעיקר מפני שהן חוששות מלקוחות אשר מרמים אותן. אופק המרכז לזכויות בע"ממנוסה בבירוקרטיה מול חברות ביטוח. המרכז מספק לחולים שירותי הכוונה ותכנון תביעות, תוך היכרות עם דרכי ההתמודדות והפעולה של חברות הביטוח. אנו נעזור לכם למצות את כל המגיע לכם ולקבל את ההחזרים הכספיים להם אתם זכאיים, בדרכי יושר ובצורה מכובדת. כל השנים בהן שילמתם עשרות שקלים לחברות הביטוח לא ירדו לטמיון ואתם תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי והסיוע הכספי שאתם זכאים לו.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות