חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חשש מעימותים אלימים ביום ו’ במודיעין עילית

 

בדיון אתמול בבג’’ץ קבעה הפרקליטות כי לא ניתן להמשיך את הבניה בשתי שכונות בישוב. שלום עכשיו מתכננים סיור בשכונות ביום ו’. חשש מעימותים

 

בדיון שנערך אתמול (15.3) בבג"ץ הודיעה נציגת פרקליטות המדינה כי המדינה תביא להפסקת הבנייה בשכונת מתיתיהו מזרח (גרין פארק ונחלת חפציבה מ.ב.) שבמודיעין עילית. הדיון עסק בבקשת הקבלנים הבונים במקום לבטל את צו הביניים שהוציאה השופטת פרוקצ’יה לפני כחודשיים. צו שהוצא בעקבות העתירה של ארגון שלום עכשיו ביחד עם תושבי הכפר בילעין. הצו אסר על המשך הבנייה והאכלוס בשכונה. בתשובתם לעתירה, טענו הקבלנים בין השאר כי בשל העובדה שמשפחות רבות כבר קנו דירות במקום והתחייבו למשכנתאות והלוואות, יש לאפשר את המשך הבנייה והאכלוס במקום ולאשר את הפרוייקט בדיעבד. בית המשפט יצטרך להכריע אם לאפשר ולהמשיך באכלוס הדירות שכבר נבנו ולאפשר למשפחות שכבר קנו דירות להתגורר בהן. בתום הודעת נציגת המדינה היום, נותר צו הביניים האוסר את הבנייה והאכלוס ללא שינוי. החלטת בית המשפט בעניין העתירה עצמה תימסר במועד מאוחר יותר.

בתוך כך, נודע כי במסגרת פעילות של תנועת שלום עכשיו מתקיים על ידה קורס בנושא התנחלויות, ששמו: ’את זה לא תוכלו ללמוד באוניברסיטה’. במסגרת הקורס מתוכנן להתבצע סיור שטח ביום שישי (17.3) באתר הרלוונטי. במודיעין עילית חוששים מעימותים אלימים שילוו את הסיור, בעיקר מצד רוכשי הדירות. עוד נודע כי בעקבות תוצאות הדיון היום, ייתכן ובשלום עכשיו יגיעו למסקנה כי עדיף לבטלו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות