חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

דבורה צבעה לאקים את הבית

 

בסופ”ש האחרון סניף אקים מודיעין התחדש בפרוייקט תחזוקה וצביעה אשר הוביל בהתנדבות איש המקצוע דקר בן ימין בעלה של אילנית ידוענית הפייסבוק והמדורים המקומית. לדקר הצטרפו חוץ מדבורה גם מתנדבים...

 

 

בסופ"ש האחרון סניף אקים מודיעין התחדש בפרוייקט תחזוקה וצביעה אשר הוביל בהתנדבות איש המקצוע דקר בן ימין בעלה של אילנית ידוענית הפייסבוק והמדורים המקומית. לדקר הצטרפו חוץ מדבורה גם מתנדבים רבים בני העיר בני העיר אשר יחד עטפו צבעו וחידשו את המבנה בגוונים חדשים ועדינים והכל לפי הוראות מדוייקות של אילנית אברהם מעצבת הפנים שגם היא נתנה את הטאצ’ העיצובי והרעיונות בהתנדבות מלאה. תגובת דקר בן ימין - היתה לי הזכות המלאה לתת מהזמן והידע המקצועי למען מטרה חשובה זאת והתודה היא לאקים מודיעין שאפשרו לי לקחת חלק.

תגובת אילנית אברהם - הכי כייף בעולם לעזור ובמיוחד עבור הילדים המתוקים הללו, זוהי זכות גדולה עבורי להיות חלק מהפרוייקט.

 תגובת אלון טביב יו"ר אקים מודיעין - שמחנו לפגוש ולהכיר את דקר היקר אשר מיוזמתו הציע בהתנדבות להוביל את הפרוייקט אליו ציוותנו מתנדבים והכל נעשה בחיוך - חלקם הורי אקים וחלקם בני העיר אשר שמעו את הקריאה ובאו בחפץ לב על חשבון ימי החופש שלהם, היה גיוון מתנדבים מילד בכיתה ח’ ואימו, חייל ברגילה, הורי אקים ומתנדבים חדשים בני העיר לא מיותר לציין כי עוד רבים רצו להצטרף ולעזור ! על כן אני רוצה להודות לכל המלאכים שעסקו במלאכה, שכרם יבוא משמיים וכן מחיוכי משפחות אקים שיכנסו לבית מחודש ונעים. דבורה מצטרפת מכל הלב לברכות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות