חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

חזקה נגד החזקים

 

אז מה אם מדובר רק בליגה ב’. בתוך שבועיים עשתה עירוני מודיעין מה שהכי לא ציפו ממנה, הביסה לפני שבועיים את סגנית מוליכת טבלת הליגה , והשבוע השלימה את המלאכה מול המובילה עצמה מדימונה. הבעיה, מודיעין מובילה דוקא בצהובים...

 

הציניקנים יאמרו בוודאי, wow, כולה מדובר בליגה ב’. אז מה, לא צריך לפרגן? זה מה שמודיעין הצעירה יכולה בשלב זה להעמיד כי כשהיא תטפס עוד ליגה ועוד ליגה, יהיה מי שיפשפש באינטרנט כדי למצוא רסיסי מידע על ראשית ימי הקבוצה. אז יאללה נא לתת כבוד גם אם  טרם הבסנו את מכבי ת"א והפועל ב"ש....

עכשיו כשקיבלנו פרופורציות, ניגש לענין.

כשדני רודיטי מאמן קבוצת הנוער ועוזרו של המאמן הקודם דורון ממן, הוצב לפני כחצי שנה על הקווים כמאמנה של קבוצת הבוגרים עירוני מודיעין, איש לא תלה תקוות שהקבוצה שידעה לייאש את אוהדיה ופספסה אשתקד במבחנים את הסיכוי לטפס ליגה, תעשה משהו העונה. גם האוהדים וגם אלה שבהנהלה, ציפו מקסימום לשנה של בנייה מחדש כשבלב תקווה שעם המגרש החדש ומאמן חדש + רענון של שחקנים מקומיים על חשבון ליגיונרים, ניתן יהיה להעמיד הקבוצה שתרוץ בשנה הבאה לקראת עליה לליגה א’.

ואכן, ההתחלה לא "הכזיבה" ונראה היה שלקבוצה ולדני דרוש אורך רוח וסבלנות כדי שנוכל בשנה הבאה להסתכל על טבלת ליגה ב’ דרום ב’ מלמעלה. בראש הטבלה ניצבו 2 הקבוצות המפחידות שפתחו פער ענק מזו שמתחתיהן 2 ה - מ.ס. זו מדימונה וזו מבירת הנגב.

והנה לפני שבועיים, הפתעה. שחקניו של רודיטי ירדו דרומה לבאר שבע, וחזרו עם ניצחון גדול ומפתיע מאוד. מקרה? אולי כי בשישי האחרון אירחה עירוני את דימונה מובילת הטבלה זו שאך לא מזמן ניצחה במשחק העונה את מ.ס.באר שבע, כשהאורחת מהדרום הובילה 1:0, היינו סבורים שמזל בא רק פעם בעונה.

סברנו, אלא שהבלתי צפוי קרה. 5 דקות לסיום, עירוני משום מקום השוותה את התוצאה, 2 דקות אחר כך, הוציא השופט לשחקן האורחים כרטיס אדום, וכשהדימונאים נותרו  עם 10 שחקנים על המגרש, לחצה עירוני מודיעין על הדוושה ולקראת שריקת הסיום, שלחה עם שער ניצחון את שחקני דימונה לעשות חשבון נפש ולבדוק איך מאבדים שחקן ויתרון מבטיח בתוך דקות ספורות.

ושזה לא יהא קל בעיניכם, דימונה ניצבת גם היום בראש הטבלה עם 41 נקודות, באר שבע צמודה אליה  בנקודה אחת פחות ועירוני מודיעין בזכות 2 הנצחונות על שתי המובילות, ניצבת כבר במקום הרביעי אבל עם רק 29 נקודות.

פער גדול? אין ספק, אך הנצחונות שאומנם באו גם בעזרה קטנה של אלילת המזל, מעידות שעירוני מודיעין מתחילה להתגבש ואם יש אלוהים בשמים ומזל במגרש החדש (כשזה יקבל בשעה טובה אישור לשחק בו)  וכישרון במגרש... טוב, בואו לא ניסחף ונמחא כפיים לבחורים של רודיטי ונחזיק להם אצבעות שאולי אולי.

אבל אין טוב בלי רע. בחמישיה הפותחת של מבקיעי הליגה מודיעין אינה מיוצגת כלל, אך שימו לב לנתון הבא. מתוך 5 מחזיקי הכרטיסים הצהובים, למודיעין יצוג "מכובד" של 3  עם 15 כרטיסים צהובים בסך הכל. לפחות כאן, עדיף לרדת בטבלה...

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות