חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

התחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 28 לינואר עד 4 לפברואר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע: 28 לינואר עד 4 לפברואר

 

תחזית שבועית: 29 בינואר - 4 בפברואר 2016

טלה שישי-שבת: הירח בבית הזוגיות שלכם מצפה מכם להקדיש את סוף השבוע לענייני זוגיות ומשפחה ומפגשים. עם זאת, שימו לב: אוראנוס מול מזלכם מצריך מכם התנהגות זהירה, מסודרת ומתוכננת. עצבנות ואי שקט סביבכם אומנם משפיעים וגוררים תחושה של חוסר נוחות ולחץ, אבל אל תתנו לכך להשפיע עליכם. חשוב שתגלו יוזמה ומנהיגות ושימרו על גמישות.

שור אופייכם השמרני נוטה לבחור במסלול בטוח ומסודר, אבל גם לתת הזדמנות לדברים חדשים לצמוח. היכרות גורלית מסתמנת באופק, ייתכן שתוך כדי נסיעות בארץ או בחו"ל, אך גם במהלך פעילות חברתית. מנגד, העומס והלחץ הגוברים סביב סוגיה מסוימת, עלולים לגרום לחילוקי דעות מתישים. בגינם אתם נאלצים להישיר מבט ישיר ומציאותי יותר על הנסיבות והאילוצים בחייכם.

תאומים סוף השבוע מתאים לפעילות מאוזנת וכיפית. מפנה לטובה עשוי להתחולל בחייכם אם תהיו עקביים, כמו גם מודעים לחוסר היציבות והתזזיתיות המתלווים לגחמות אשר עלולות להשתנות בן רגע. ראשון-שני: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. כדאי לגלות מידה של רגישות ושל גמישות. המחצית השנייה של השבוע עשויה ללמד על צורך להתרחק מהשגרה, להעז ולהתנסות.

סרטן השבוע הנוכחי נוטה להיות חסר כיוון או יציבות, שלא בדיוק מתאים לתחושת הביטחון והשייכות שחשובה לכם. הימנעו מקונפליקט מתיש והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש. השקיעו בעצמכם, בבני משפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. מפגש מאתגר יעורר בכם סקרנות ורצון להעמיק את הקשר. אל תתפזרו על יותר מדי תחומים, רק באלה הבטוחים מבחינתכם.

אריה ימי תחילת השבוע עשויים להיות מתוחים, ייתכן ביחסים מבית. אריה הוא מזל ספונטני, שלא אוהב להיות מחושב והגיוני, אבל תיאלצו לנקוט גישה מעשית ומבוקרת כדי להימנע ממתחים או קונפליקט נלווים. לקראת המחצית השנייה של השבוע אתם ניידים והישגיים, וכיאה למזלכם, מלאי קסם אישי. מומלץ להפעיל ולקדם בדרך מקורית כל מיזם שיכול לסמל עבורכם פריצת דרך עתידית.

בתולה השבוע מתאפיין בעבודה רבה ומאומצת וברגישות בריאותית, שתקבל את ביטויה בתוך שבוע. האטה בקצב תסייע לכם למנוע מצבי עייפות ושחיקה. מיקום כוכבים משמעותיים בגדי עשוי להעיד כי אפילו אם לא תשיגו את מטרותיכם מיד, התמדה ומאמץ יובילו אתכם בכיוון הנכון. ונוס בגדי - מחושבת ומעשית - מאפשרת עשייה ברוכה בתחומי הרגשות או היצירה.

מאזניים הירח במזלכם (בשישי-שבת) עשוי להיטיב עימכם, במיוחד אם תהיו מוקפים בחברה אוהדת ומפרגנת. ימי תחילת השבוע עשוי להדגיש ענייני כספים בוערים. מיקום מארס עשוי להעיד כי ההוצאות שלכם עשויות להיות גדולות. יש להבחין בין עיקר לטפל, ההשקעה היא למען מטרה מסוימת ומוגדרת, וההישגים הם פועל יוצא של ההשקעה. חמישי: עשוי להדגיש פגישות מהנות.

עקרב האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימי סוף השבוע, אך אתם מתחזקים לקראת הימים הבאים. מארס כוכבכם מצפה מכם לפעול ביתר כוח ומרץ, לקדם דברים או ליזום דברים חדשים. לכן חשוב שהחשיבה שלכם השבוע תהיה מסודרת יותר, שיטתית, אחראית, מדויקת ומאורגנת. רק כך תוכלו להבליט את המקוריות ואת התעוזה שלכם. הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת.

קשת הגיע הזמן להשתחרר מההתלבטויות שהכבידו בזמן זה או אחר על חייכם. שימו לב: רגשותיכם בסימן של סחרור ואופוריה, לכן יש גם צד אחר למשוואה. עדיף להאמין בקשר ישן וטוב מאשר להיכנע לפיתויים לטובת הרפתקה רומנטית (אידיאליסטית) סוערת, ייתכן חשאית. האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות במחצית הראשונה של השבוע, אך אתם מתחזקים בימים שלאחריו.

גדי אתם זקוקים למנוחה ולשקט, אך ייתכן שהתחייבתם למשימה שתקשה עליכם. הכוכב השולט בגדי הוא סטורן, המסמל את ההכרח להביט למציאות בעיניים, לחיים שמתנהלים כמות שהם - אפורים, קרירים ועם הגשת חשבון על כל מעשה. אף שהדרך לא תהיה חפה מבעיות: ייתכן שרמת הפתיחות שבה תיתקלו לא תהיה גבוהה ביותר. החדשות הטובות: השבוע מתאים לרומנטיקה ולחיזורים. דלי מקוריותו של הדלי וסלידתו מהשיגרתי והמקובל - מובילות אותו למחוזות אחרים, לרעיונות שאין לאף אחד אחר ולייחודיות המתבטאת בהיותו מרוכז בעצמו (לא רואה אף אחד ממטר) גם כאשר הוא מוקף באנשים. אתם קורנים אנרגיה מהסוג שמושכת תשומת לב והתעניינות. אתם שואפים לפעילות לקראת החדש, מגבירים עצמאות ומפסיקים עם מה שאבד עליו הכלח.

דגים מיקום כוכבים משמעותיים (בבית החברתי שלכם) מביאים עימם את הצורך בריגושים ובדרמות. היכרות מסקרנת, אך מורכבת, מעוררת ומושכת התעניינות, מה שאמור להזהיר ממורכבות הקשר. מנגד, הבית החברתי שלכם מעצים את הכישרון האמנותי באופן מוחצן ותיאטרלי, מצב נפלא לאמנים וליצירתיים שביניכם שמעצים חווייתיות ורגישות ושבורחים מהמציאות דרך אמנותם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר - טלפון 5731540 - 03 כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות