חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - תביעה הזויה

 

למה אני מספר לכם את כל זה....בגלל שבחדשות אמרו שיש אחת, שהיום היא בת 21, אבל היא תובעת עכשיו בתביעה ייצוגית את משרד החינוך וכמה בנות, על זה שלפני שבע שנים, כשהיא היתה בכיתה ט’...

 

נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בלי לסנן. מהלב. אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם"...

 בבית ספר איפה שאני למדתי היו לפעמים חרמות ולא פעם היו גם מכות. בין בנים. בין בנות. לפעמים היו מגיעות לבית ספר חבורות של ילדים מבתי ספר אחרים, או כאלו שלא לומדים, בשביל לכסח מישהו. היו מתנפלים עליו, קורעים שערות, מביאים בעיטות, מכות, בקיצור מנפחים אותו.

לא נעים. משפיל לפעמים. כואב. מעליב. לא נשכח כל כך מהר. אבל באורגינל אף אחד לא מת מזה, ואף אחד לא חשב ללכת לבית משפט בגלל זה. מקסימום למורים או הכי גרוע- למשטרה. ואחרי כמה ימים או שבועות הכל היה עובר, וזהו, ואפילו אחרי שנה שנתיים התוקף והמותקף היו יכולים להיות פתאום חברים טובים. לא מכיר אף אחד שלא יצא מזה כל החיים.

למה אני מספר לכם את כל זה....בגלל שבחדשות אמרו שיש אחת, שהיום היא בת 21, אבל היא תובעת עכשיו בתביעה ייצוגית את משרד החינוך וכמה בנות, על זה שלפני שבע שנים, כשהיא היתה בכיתה ט’, חבורה של בנות תפסו אותה, קרעו לה את השיערות, הרביצו לה והשפילו אותה, ובית הספר במקום לפעול בקשיחות, עשו שיחה איתה ועם הבנות, ובגדול ניסו להרגיע ולהשתיק את זה.

היא לא ויתרה אז, וגם הלכה למשטרה, אבל בגלל שהבנות שהציקו לה היו קטינות, הן רק קיבלו קנס לא גדול, והיו צריכות לכתוב לה מכתב התנצלות.

ואני לא הבנתי מה הבחורה הזאתי רוצה להשיג בתביעה עכשיו? שיוציאו את הבנות האלו להורג? או סתם לקחת כסף בחאווה?? 

פעם, כשגרתי באמריקה, כל פעם שאמבולנס היה עובר, ואוטו היה נדבק לו לתחת, ומנצל את ההזדמנות לחתוך את התנועה, היו אומרים שזה בטוח עורך דין. למה עורך דין? בשביל להגיע ראשון לפצוע, או לחולה, או לגוסס,  או מי שזה לא יהיה, ולצוד אותו בתור לקוח. להשיג עוד תביעה. לא משנה על מה. ככה נהיה כאן. יש יותר מדי עורכי דין, וכל אחד רוצה להתפרנס. לעשות תקשורת. לעשות רעש גדול מאיזה תיק שלו, לא משנה בכלל כמה הזוי התיק, ואנשים כל כך רוצים לעשות קופה וכסף קל, שהם ישר קופצים על כל תביעה הזויה, והכל בגלל תאוות בצע. יאללה חלאס. עוד מעט כל אחד שנשם לך את האויר פעם בגן ילדים, יזכה גם לתביעה, וכל בן אדם מרגע שנולד יצטרך ללכת עם יועץ משפטי צמוד. נהיינו מטומטמים לאללה.  חלאס!!!

אז נכון, התעללות או מכות בין ילדים, זה לא נעים, אבל רבאק- זה טבעי! זה קורה. ככה זה ילדים. הם רבים. הם קצת אכזריים לפעמים. אבל מה תביעה עכשיו? מה אתם מקשיבים לכל עורך דין שרעב לפפלינוס ופרסום??? לא הכל שפיט!! עדיף תשקיעו בחינוך במקום בלנסות לעשות כסף מעוולות שקרו לפני מיליון שנה בערך. אל תיתקעו. תשחררו. תתקדמו.

 

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות