חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

במרכז הצעירים מקלים על תהליך חיפוש העבודה

 

תהליך חיפוש עבודה יכול, לעיתים, להיות מורכב ומתיש ובהיעדר הכוונה והדרכה נכונה יכול גם להימשך זמן רב. במטרה לספק לצעירי העיר כלים מעשיים שיקלו על התהליך, במרכז הצעירים...

 

תהליך חיפוש עבודה יכול, לעיתים, להיות מורכב ומתיש ובהיעדר הכוונה והדרכה נכונה יכול גם להימשך זמן רב. במטרה לספק לצעירי העיר כלים מעשיים שיקלו על התהליך, במרכז הצעירים, הפועל תחת מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים, מקיימים שתי סדנאות ללא תשלום, של יועצת הקריירה מרים שפיר, בנושא כתיבת קורות חיים, חיפוש עבודה והכנה לראיונות עבודה.

המפגש הראשון, יתקיים ביום חמישי 28.01, בשעה 19:30 ויעסוק בעיצוב וכתיבת קורות חיים וחיפוש עבודה בשוק עבודה תחרותי. במפגש ייחשפו המשתתפים להשוואת אפקטיביות שיטות שונות לחיפוש עבודה והדרכה ליצירת רשת נטוורקינג שיעזרו בתהליך חיפוש העבודה. בנוסף, במפגש ילמדו המשתתפים כיצד לכתוב נכון את קורות החיים בצורה מזמינה שתבליט את יתרונותיהם ביחס לשאר קורות החיים הנמצאים בערימה של המעסיק.

המפגש השני, יתקיים ביום חמישי 04.02 בשעה 19:30 יעסוק בהכנה לראיונות עבודה ויקנה ויעניק למשתתפים כלים כיצד להתכונן אליהם מבחינה טכנית, מעשית ורגשית. תרגול מקדים של ראיון, קבלת עצות ומשוב אישי משפרים את הביטחון העצמי ומהווים כלי יעיל ומעשי להתמודדות עם ראיונות עבודה. המשתתפים בסדנה ילמדו כיצד להתכונן מראש לצלוח כל שאלה, להעביר את המסר שהם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד, מה צריך ללמוד על מקום העבודה לפני הריאיון, איך להירגע ולשדר שפת גוף נכונה ומרשימה ואפילו מה כדאי ללבוש לראיון. בנוסף, יוכלו הצעירים לתרגל את הטיפים והכלים שקיבלו בסימולציות שיתקיימו במקום.

המפגשים יערכו במרכז הצעירים שברחוב חרצית 26. מומלץ להצטייד בדפי טיוטה וכלי כתיבה. הכניסה ללא תשלום, אך מותנת בהרשמה מראש בטלפון: 08-9705982.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות