חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

צאנגוס - עסקית בוריטו / ביקורת

 

היתרון העצום של צ’אנגוס על פני מסעדות רחוב אחרות הוא הלוקייש, הצבעוניות והשמחה של המקום והצוות המתבטאת באווירה, בעיצוב, ובמסיבות בואירועים שהם מייצרים לסביבה שדי צמאה לזה

 

מקסיקו ברחובות פלורנטין מתברר שהטרנד המקסיקני שאיחר ככ להגיע לארצנו הקטנה , מסרב לעזוב ומתכנן להשאר פה לעוד הרבה זמן. כל יום נפתחות להם עוד ועוד מזללות מקסיקניות למינהם- לעומת זאת אין פה עדיין מסעדה לכל דבר.

בהחלט מובן לי למה אנחנו מתחברים לאוכל מקסיקני, האוכל הצבעוני, השימוש בירקות, האכילה בידיים, האווירה הלא מחייבת וכמובן המרגריטות והטקילות שנמזגות ללא הפסקה.מה יש לא לאהוב. - אצלי בד"כ הביצוע הוא מה שמבאס. אחת המפתיעות שנפתחה בכמה חודשיםהאחרונים ובהחלט הולכת להיות חלק בלתי נפרד מהנוף היא צ’אנגוס . הסיבה שלדעתי היא לא תיעלם ככ מהר היא בעיקר הלוקיישן- על רחוב וושינגטון בפלורנטין, מה שמספק למקום יכולת יותר גבוהה ממסעדות במרכז תל אביב, להתפתח כמסעדת רחוב צבעונית ושמחה.

צ’אנגוס ממקמת את עצמה כמסעדת אוכל רחוב מקסיקנית ולא טקס מקס ( הגרסה האמריקאית והמוכרת יותר לאוכל מקסיקני) ועל כן את הרטבים תמצאו בצד בקערות ותחלקו עם כולם (רוחה - חריף מאוד, ורדה- (חריף שהיה הכי טעים בעיננו וצ’יפוטלה - פיקנטי מעושן וחביב, הסכום חד פעמי (וממוחזר) ורק המרגריטות מושקעות ונעשות אחת אחת לפי בחירה.

אז כמו שאומרים במקסיקו- היידה לאוכל ( או שלא..) התחלנו ערימה מעולה של נאצ’וס טריים (28 שקל) שטוגנו עמוקות והוגשו בקערה נדיבה עם גוואקמולי, שמנת ושעועית שחורה. מנה מצויינת שמסוכן להזמין אותה לפני האוכל עצמו כי היא בלתי ניתנת להפסקת כירסום. ראו הוזהרתם המשכנו כמו חיילים מצטיינים לכיוון הטאקוס. את הטאקוס מזמינים בהתאם למילוי וניתן להזמין כמה ייחידות שרוצים (13-18 ש"ח ליחידה) או שלישייה (34-49 ש"ח), ובכך לשחק עם המגוון. ניתן גם לקבל טורטיות מקמח תירס. אז הזמנו א כל הסוגים מהבשרני ועד הצמחוני הטאקוס ממוצעים בגודלם ומאד טעימים, ה "קארנה אסאדה" במילוי נתחי ואסיו עגל שהושרו במרינדה והונחו על הגריל עם בצל קצוץ, כוסברה וסלסה היה מעולה, הבשר היה עסיסי במיוחד.

ה- "פויו אסאדו " - טאקוס במילוי עוף היה מעט יבש אבל קיבל טוויסט מהשילוב של האננס הצלוי, קרניטס - בשר בבישול ארוך ברוטב תפוזים וצ’ילי עם בצל, כוסברה וסלסה- גם מעט יבש ואם כבר נסו את הטאקוס פטריות- פורטבלו ושמפיניון עם עגבנייה צלויה, פלפל טרי וסלסה אבוקדו שבאמת היה מהטובים. הגירסה השניה לירקות ה-. ורדורס - גזר, בטטה, כרובית, תפוח עץ, קייל, נענע, בצל קצוץ וסלסה- לא עברה את החיך שלנו כל כך. את הרעב האמיתי סיפקנו בבוריטו ענקי (39-47) טורטיה ענקית ממולאת באותם מילויים כמו בטאקוס רק פה האורז מגיע כבר בפנים, אפשר גם לקבל את זה בקערה. אנחנו הוספנו לזה קערה של תירס מתוק שמגיע עם שלושה סוגי תירס, מאה ושמנת (11 שקל) ומכניס טעמים קצת אחרים לעניין וסגרנו פינה מתוקה עם פלאן מעולה עם רוטב קרמל תפוזים חרוך שהשאיר טעם של עוד (29 שקל).

היתרון העצום של צ’אנגוס על פני מסעדות רחוב אחרות הוא הלוקייש, הצבעוניות והשמחה של המקום והצוות המתבטאת באווירה, בעיצוב, ובמסיבות בואירועים שהם מייצרים לסביבה שדי צמאה לזה. בהחלט יש עוד במה להשתפר מבחינת המגוון והאוכל, המשקאות מעט מתוקים מידי אבל בכללי זה אחלה מקום הן מבחינת האווירה והן מבחינת המחיר . עיסקיות: א’-ה’ 12:00-16:00 agua fresca עיסקית טאקוס / בוריטו / הואובוס שכוללות שתיה ותוספות או סלט במחיר המנה.

צ’אנגוס שדרות וושינגטון 25, תל אביב. א’-ה’ 11.00-00.00, ו’-ש’ 11.00 עד אחרון הלקוחות.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות