חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הזוכים בפרויקט מחיר למשתכן החלו לקבל הודעות

 

בעקבות שאילתה של mcity הודיעה דוברת משרד השיכון כי קבוצת אלמוג, אשר זכתה בפרויקט מחיר למשתכן (במתכונתו הישנה) החלה ליצור קשר עם זוכי ההגרלה. משתתפי ההגרלה שלא זכו, עתידים לקבל הודעה באמצעות הדואר.

 

לא ברור אם כפי שדוברת משרד השיכון הודיעה לנו, אכן חב’ אלמוג אכן החלה להודיע לזוכים בפרויקט של מחיר למשתכן שנסגר להרשמה לפני יותר מחודשיים, אבל מתגובת המשרד עולה כי חובת המשרד היתה לעשות זאת תוך 3 שבועות, ומדוע כאן זה לקח יותר מחודשיים, השאלה נותרה פתוחה. כך או כך, מי שבימים הקרובים זכה, אזי ימסר לו על כך טלפונית ואילו אלפי המשתתפים האחרים ידעו על כך רק בדואר. פרשנות: לא קיבלת השבוע הודעה טלפונית, סימן שאין לך למה לצפות.

והנה התגובה במלואה: "תכנית "מחיר למשתכן" של משרד הבינוי והשיכון נועדה לשווק עשרות אלפי יחידות דיור במחיר מוזל ומפוקח בכל אזורי הארץ. שיווק מתמשך וגדול של דירות חדשות, איכותיות ומוזלות בכל רחבי הארץ יחד עם הגדלת היצע הקרקעות וקיצור הליכי התכנון והבנייה הם הפתרון למחירי הדירות.

על פי נוהל משרד הבינוי והשיכון, תוצאות הגרלה יפורסמו בתוך שלושה שבועות מיום סגירתו תוך ביצוע בדיקות מעמיקות. משרד הבינוי והשיכון קיים הגרלה בפרויקט "מחיר למשתכן" בגרסתו המוקדמת בעיר מודיעין לפני מספר ימים. קבוצת אלמוג, אשר זכתה בפרויקט החלה ליצור קשר עם זוכי ההגרלה. משתתפי ההגרלה שלא זכו, עתידים לקבל הודעה באמצעות הדואר".

אתמול פרסמנו ידיעה בנושא, פרסום שזירז את דוברת המשרד לשלוח את התגובה: הכתבה מאתמול

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות