חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - שעת חירום

 

ואתה יא ביבי בא לנו עם הסברים. אנחנו נתפוס את המחבל. נמצה איתו את הדין. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול! חזק בביטחון עלאק...

 

אני לא איזה גנרל או פוליטיקאי משופשף, אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם"...

יודעים מה השעה? שעת חירום. באמא שלי. זה כבר לא משחק ילדים הרצחנות המטונפת הזאתי. ונמאס לי כבר לשמוע על הכיבוש והזעם והנקמה וכל החארטות האלו. יאללה תדחפו את  זה עמוק לישבן שלכם. יצא לי מכל החורים כל התירוצים, וכל ההסברים, אז אני הולך לקרוא לילד בשם שלו. התרבות של הערבים שסביבנו היא רצחנית. איך אני איתכם? רצחנית. נכון יש הרבה ערבים שלא ככה, ושרוצים לחיות בכבוד, לתת כבוד ולקבל כבוד, אבל התרבות שלהם בכללי - רצחנית. תסתכלו מסביב ותגידו לי שאני טועה. תראו איך הם שוחטים אחד את השני על שטויות. סוני, שיעי, כבוד המשפחה מה כבוד המשפחה, נקמה של דם, כופרים מה כופרים, כל תירוץ לרצחנות ודם- מבחינתם סיבה למסיבה. חאפלה. אפילו בחתונות הם יורים. אינעל העולם שלהם.

דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. ביבי

ואנחנו עדיין משחקים בנדמה לי שלנו. הכלה זה כוח. איפוק זה כוח. לשמור על פרופורציות זה כוח. קור רוח זה כוח. פחדנות זה כוח. מלשנות זה כוח. התאבדות זה כוח. יאללה....בינתיים אנחנו נרצחים כאן כמו זבובים.

אמא צעירה. אחות בבית חולים. בבית שלה מול העיניים של הילדים שלה, נשחטת. נשחטת. מה יותר מזה תגידו לי הא???? מה???????????????

ואתה יא ביבי בא לנו עם הסברים. אנחנו נתפוס את המחבל. נמצה איתו את הדין. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול! חזק בביטחון עלאק...

 ומי יחזיר את האמא לילדים שלה? לבעל שלה? להורים שלה? לחברים שלה? במקום לתפוס את המחבל הבן של ... הזה, תדאג שלא יקומו עוד כאלו. תקשיב פה מה אשר אומר לך.

 מספיק עם המשחקים. עד כאן. נגמר. מעכשיו אנחנו משתגעים עליהם ככה שארבעים שנה הם יזכרו את השגעת שלנו. שומע יא ביבי. ארבעים. לא יום פחות. ואם אתה לא מסוגל- תשים את המפתחות ולך. באמא שלך. די. אנחנו לא מוכנים להירצח פה יותר.

מעכשיו יא ביבי, כל אבן בקבוק תבערה או ניסיון לפגוע ביהודים - מגיבים באש חיה. יורים על מנת להרוג.

מחבל לא נתפס חי, וגם אם בטעות נתפס חי, מוצא להורג, וכל משפחתו המורחבת מגורשת לעזה או ללבנון או סוריה. תבחר מה שנוח לך. מצידי תגוון.

את הבית של המחבל הורסים וכל הרכוש של המחבל ומשפחתו עובר לידיים של המדינה בשביל לשלם עם זה פיצויים למשפחות של הקרבנות.

לא מתעלמים יותר משבח"ים. מי שנמצא בישראל נגד החוק הולך לכלא לעשר שנים. מי שמחזיק נשק בניגוד לחוק גם. הסתה נגד יהודים גם.  גם אם יהודים עושים את זה. הבנת ביבי?

שוברים את הטרור בכח. בלי לגמגם  ובלי לבלבל את המוח. 

תודיע מראש שככה זה יהיה, כי שעת חירום עכשיו, שלא יגידו שלא הזהרת, ותתחיל לפעול, לפני שהעם ייקח את החוק לידיים ויתחיל לפעול בלעדיך. 

בדוגרי - לא ככה? 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות