חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בית ליסין - על אהבה וחברות. בקרוב במודיעין / ביקורת

 

’על אהבה וחברות’ זהו שמה של ההצגה המדהימה שמעלה תיאטרון בית ליסין על בימותיו בארץ. שלוש נשים אשר נתקלות אחת בשנייה במקריות באוניברסיטה ומחליטות על סמך היכרות קצרה לשכור דירה. היכל התרבות ב-17.2 , 18.2, 20.2. לרכישת כרטיסים לחצו כאן!

 

’על אהבה וחברות’ זהו שמה של ההצגה המדהימה שמעלה תיאטרון בית ליסין על בימותיו בארץ. שלוש נשים אשר נתקלות אחת בשנייה במקריות באוניברסיטה ומחליטות על סמך היכרות קצרה לשכור דירה יחד למשך תקופת הלימודים.

בביתן הן מרגישות בנוח לחשוף את סיפורן האישי וכל אחת מביאה לידי ביטוי את אישיותה. לא פעם הן מרגישות בנוח גם לבקר את חברותיהן לדירה ולהציף את הקשיים שלהן. הבמאית עדנה מזי"א מצליחה בדייקנות לבטא חברות אמת בין נשים על הבמה ואינה נופלת לקלישאות ולמסורתיות.

בצורה מקורית ומרעננת היא מכניסה חיים אל תוך דירתן של הבנות ויוצרת בתוכו עולם שלם. הליהוק המושלם של שלושת השחקניות היחידות בהצגה מעלה בכמה רמות את הרף. מגי אזרזר, נתי קלוגר ומיכל שטמלר שומרות על קצב ואנרגיה לאורך כל ההצגה ומחזיקות את הקהל מרוכז ונותנות לו להזדהות איתן. ’על אהבה וחברות’ מוכיחה כי משחק טוב הוא כל מה שצריך בשביל ליצור הצגה טובה שתיחרט בזיכרונו של הקהל. מגי אזרזר, המראה ביצועים מצוינים בזמן האחרון גם בתפקידה בסדרה המצליחה "כפולים" היא שחקנית כובשת.

רציתי שההצגה תימשך עוד ועוד רק כדי לצפות בה. כמובן שגם שאר המרכיבים התיאטרליים כמו התפאורה והתאורה ועד לווידאו ארט מוסיפים המון ותורמים לשמירת הקצב התוסס. כל העוסקים במלאכה במקרה כזה ראויים לשבח. דמעות הבכי והצחוק מתערבבות על הפנים בעת הצפייה ואינן ממהרות להתייבש גם לאחר שההצגה נגמרה. הרגש הכל כך חזק שמועבר אל הקהל דרך הדמויות היה מורגש מן הדקות הראשונות של ההצגה הנפלאה הזו.

גם ביציאה מן ההצגה, היה קל לשמוע מפי הצופים ביקורות משובחות. ’על אהבה וחברות’ היא הצגה קלילה ומצחיקה, אך יחד עם זאת גם רצינית, עמוקה ומרגשת. ההצגה מעלה נושאים רגישים וחשובים מחיי היום יום כמו אונס, חיי מין, הומוסקסואליות ועוד. הקהל נחשף לסיטואציות מיוחדות במינן הנחרטות בזכרון לטווח ארוך. בתחילת ההצגה חשבתי כי מדובר בעוד הצגה סטנדרטית ונחמדה, אך בהמשך הצפייה התברר לי כי זאת ההצגה הכי טובה שצפיתי בה בזמן האחרון ואני ממליצה לכל אחד ללכת ולהנות. מבטיחה שלא תתחרטו. ההצגה מופיעה במודיעין בהיכל התרבות ב17.2 , 18.2, 20.2. מהרו להזמין כרטיסים. לא תרצו לפספס כזאת הצגה.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות