חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בחנוכה מצדיעים לחיילי העיר

 

גם השנה יוכלו חיילי ומתנדבי השירות, תושבי מודיעין , ליהנות מאירוע הצדעה המסורתי לחיילים, מיוחד ללא תשלום כשבמרכזו הופעה של הזמר והיוצר נתן גושן. אלעד שמעונוביץ: ”זו ההזדמנות שלנו להודות ולתת משהו קטן עבור אותם חיילים”

 

בחג החנוכה מתקיים בכל שנה אירוע ההצדעה המסורתי לחיילי העיר. גם השנה יוכלו חיילי ומתנדבי השירות, תושבי מודיעין מכבים רעות, ליהנות מאירוע מיוחד ללא תשלום כשבמרכזו הופעה של הזמר והיוצר נתן גושן שזכה לאחרונה גם בתואר "איש השנה" במצעד הישראלי השנתי של גלגלצ לשנת תשע"ה.

האירוע אותו מארגנים מרכז הצעירים במחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים יערך ביום שישי 11.12.15 באולם עינן שבקניון עזריאלי בעיר, כאשר בשעה 13:00 יפתחו דלתות האולם ותחכה לחיילים קבלת פנים חמה במיוחד עם חלוקת שי חורפי, סופגניות והדלקת נרות במעמד ראש העיר, חיים ביבס. בהמשך האירוע יעלה על הבמה נתן גושן, למופע מרגש, קצבי, רענן וסוחף שישלב את שיריו האהובים בהם "כל מה שיש לי", "גבולות הגיון" ו"מה אם נתנשק", לצד להיטי האלבום החדש "דברי איתי יותר".

"זו ההזדמנות שלנו להודות ולתת משהו קטן עבור אותם חיילים". שמעונוביץ

הכניסה לאירוע חופשית אך מותנית בהצגת חוגר או תעודת זהות. מספר המקומות מוגבל. פרטים נוספים בדף הפייסבוק: "צעירים מודיעין-מכבים-רעות" או בטלפון 08-9705982.

חבר המועצה מחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "הופעת חנוכה לחיילים הפכה למסורת והאירוע המרכזי בשנה בו אנחנו מצדיעים לחיילי העיר ומוקירים את התרומה שלהם למדינה ולחברה. בכל מקום העיר מתגאה על כך שהיא מובילה באחוז הגיוס לצה"ל, וזו ההזדמנות שלנו להודות ולתת משהו קטן עבור אותם חיילים".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות