חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

כוחו של הנוער / בנימה אישית

 

כאשר הקמתי את סיירת הנוער לפני שנתיים בשיאו של מבצע ’צוק איתן’, הצטרפו אליי כ-100 בני נוער ויצאנו יחד לאסוף ציוד עבור החיילים וכוחות הבטחון

 

בשבועות האחרונים, עם גל הטרור הנוכחי, אנו עדים לתופעה בה מחבלים צעירים יוצאים למסעות של רצח ושנאה. מחבל בן 14, מחבלת בת 16, מחבל בן 13 והרשימה עוד ארוכה... אל מולם ולעומתם, ניצבים בני הנוער של מודיעין ובמעשים מוכיחים - אפשר אחרת.

לאחרונה התפרסם כי בפעם השישית ברציפות (!) העיר מודיעין מובילה בגיוס לצה"ל עם שיעור גיוס של 91.4%, כאשר כ-56% בתפקידי לחימה ו-15% בתפקידיקצונה. בנוסף לכך, העיר מודיעין נמצאת בין הערים המובילות בתחום התנדבות הנוער עם אלפי בני נוער החברים בתנועות הנוער ובארגוני ההתנדבות השונים בעיר.


בספרו "חזון ודרך" כתב ראש הממשלה הראשון דוד בןגוריון: "ודמות האדם בישראל פירושה קודם כל - דמות הנוער בישראל: יכולתו היוצרת, יוזמתו החלוצית, נאמנותו לשליחות שההיסטוריה הטילה עלינו בדורנו ... תעשו בעצמכם, בחייכם, יום יום, כל מה שהייתם רוצים שיעשה כל העם. תהיו מופת לעם - בחייכם אתם. הדוגמה החיה היא המחנכת. והנוער בימינו יעצב דמות האדם בישראל - על ידי חיי מופת." הנוער במודיעין מקיים את צוואה זו הלכה למעשה.

בנימה אישית, כאשר הקמתי את סיירת הנוער לפני שנתיים בשיאו של מבצע ’צוק איתן’, הצטרפו אליי כ-100 בני נוער ויצאנו יחד לאסוף ציוד עבור החיילים וכוחות הבטחון, יצאנו יחד לשוק החקלאים החברתי שהבאנו לעיר, שיפצנו יחד את קראוון המתנדבים של מד"א במסגרת פרויקט ’נוער מתנדב למען נוער מתנדב’ ואספנו יחד מזון למען משפחות נזקקות לקראת החגים.

הקמתי את סיירת הנוער מתוך התפיסה כי לנוער ולצעירים הכוח. לאורך כל ההיסטוריה הצעירים מובילים את המהפכות, הנוער מוביל את הדרך. הקמתי את סיירת הנוער על מנת שתהווה פלטפורמה לעשייה חברתית-קהילתית התנדבותית מתוך ההבנה כי מנהיגות נובעת מתוך העשייה למען האחר, למען הקהילה והחברה ולתיקון עולם

"לאורך כל ההיסטוריה הצעירים מובילים את המהפכות, הנוער מוביל את הדרך" (עדי אלבום)

 

הכותב הינו  סטודנט בן 19, פעיל חברתי ויו"ר סיירת הנוער

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות