חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

ניתוק רומנטי והמחיר לו...../ סמדר נדב

 

מורן יקרה , אין ספק גם בכתב נראים סימני המתח והבלבול עצם העובדה שנרשמת ללימודי ייעוץ מס ושאלתך האם זה מתאים מעידה על כך שאינך שלמה לגמר עם הבחירה

 

בתחום האהבה כשפרידה פתאומיתמתרחשת כשאחד מהצדדים ניתפש כ"בוגד"מתרחשת רעידת אדמה אצלהנבגד, רגשות כאב וזעם עשוייםלהתעורר שעשויים להשפיעחודשים ארוכים ואפילו שנים.

שמחתהחיים שנעלמת מדאיגה את הסביבה הקרובה .ניסיונות העידוד "הוא לא בשבילך" או "הסימנים היו על הקיר" לא ממש מכהים הפנייה וטיפול אצל מומחה עשוי לעזור יותר.

התנזרות או חוסר רצון לחפש זוגיות חדשהיכולה להתמשך חודשים ואף שנים גם בגלל קושי לתת אמון ודימוי עצמי נמוך ואיתם הזיכרונות שמציפים את הכאב כל פעם מחדש.

כנרת (39) בחורה יפה , לאחר 4 שנות חברות תפסה את בן זוגה בוגד וכך תארה: "התמונה צרובה לי במוח ולא עוברת" מאותו רגע היא סיפרה התהלכה עם תחושה "חיה מתה".

הטראומהלא עברה לה למרות שחלפו אז 5 שנים היא חזרה לשגרה אך הכאב מציף אותה בכל פעם מחדש.

היא הגיעה לאימון אישי למצוא זוגיות , יחד עם הקשבה לרגשותו לרקע שהובילו למעשה הבגידה היא יכלה להבין את חלקה בבחירת הגברים ,היא למדה מה הצרכים שזקוקה להם ומה הסימנים של מחויבות אמתית שנחוצים לבניית זוגיות.

בטחונה העצמי התחזק וכך הסכימה שוב לקחת "סיכון" בלהתאהב שוב שכן רצתה זוגיות ,אהבה ולבנות משפחה.

זה לקח זמן מה, היא שינתה תפישה והרגלים היא השתנתה נדרש לכך אומץ מצידה לחזור לעולם הדייטים , בזכות המחויבות האישית ההתמדהוהתרגול הצליחה כנרת למצוא  את האיש אשר חפץ ליבה.

אבחון גרפולוגי:

מורן (27) מבקשת ייעוץ בתחום המקצועי שכן מתלבטת בין לימוד ייעוץ מס ,ללימודי עיצוב.

מורן יקרה , אין ספק גם בכתב נראים סימני המתח והבלבול עצם העובדה שנרשמת ללימודי ייעוץ מס ושאלתך האם זה מתאים מעידה על כך שאינך שלמה לגמר עם הבחירה את זקוקה לעניין וגיוון ויש בך יצירתיות ודמיון מפותח מכאן לימודי עיצוב יתאימו  לך יותר, הקושי בריכוז ומצבי רוח משתנים יכולים להקשות ממליצה שתמשיכי לברר עם איש מקצוע ,בקשר לזוגיות את מוזמנת לפנות אלי לברור מעמיק יותר.

סמדר נדב אברבנאל
גרפולוגית מוסמכת מאמנת אישית ובקבוצה
054-7339719

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות