חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שלום ילדים : שבוע קשה עבור קהילת הקוסמים בישראל

 

דברים מהלב: שלום ילדים שבוע שעבר היה שבוע קשה עבור קהילת הקוסמים במדינת ישראל . עם היודע מותו של אחד מבכירי הקוסמים בארץ חברי הטוב הקוסם ירון סברין.

 

דברים מהלב: שלום ילדים שבוע שעבר היה שבוע קשה עבור קהילת הקוסמים במדינת ישראל . עם היודע מותו של אחד מבכירי הקוסמים בארץ חברי הטוב הקוסם ירון סברין.

רבים מילדי ישראל הכירו אותו מהמופעים הרבים שלו ברחבי הארץ . ומחנות הקסמים המיוחדת שלו "קוסמוס" שברחוב אילת 46 בתל אביב. ששם למדו במשך השנים אלפי ילדים על עולם הקסמים ונכספו לסודות שמאחורי הקסמים. גם אני לפני כ 30 שנים כשהייתי ליצן מתחיל המליצו לי להגיע לחנות הזאת . ולהכניס גם קסמים למופע שלי . אז שמעתי בקולם ונסעתי לדרום תל אביב בהתרגשות מלאה ושם פגשתי את ירון סברין בפעם הראשונה והתחברנו מיד . ומאז הפכנו לחברים טובים ויותר מאחים . וכל דרכי המקצועית והאישית הייתה בליווי צמודשלו.

למדתי ממנו מקסם פשוט להעלים מטפחת עד לקסמים גדולים שמכניסים בחורה לתוך תיבה מיוחדת ורואים איך התיבה נחתכת לשני חלקים ולבסוף הבחורה יוצאת בריאה ושלמה. ואפילו עד היום יש לי את התיבה הזו שהוא בנה לי לפני 25 שנים. ועוד הרבה מהציוד שאתו אני משמח את ילדי ישראל. אז הקוסם ירון סברין ז"ל מת באופן פתאומי כשנפל מגובה. והחיים צריכים להמשיך מהנקודה הזו ואי ודאות יש לגבי המשך החנות קוסמוס.

אנחנו הקוסמים נפרדים מקוסם שנפטר בדרך מיוחדת. מדי חודש יש כנס של אגודת הקוסמים בישראל ושם אנחנו נפגשים ולומדים קסמים חדשים בתחומים רבים שיש בעולם הזה ומדי פעם מגיעים קוסמים בינלאומיים מכל העולם ללמד וללמוד מאתנו אז בכל פעם שקוסם נפטר אנחנו מזמינים את משפחתו לכנס עומדים דקה דומייה לזכרו ושוברים שרביט קסמים. וכך אנו מציינים את השבר שנוצר והחלל שנוצר בקהילת הקסמים והקוסמים של מדינת ישראל . אז נכון שזה עצוב וכואב לאבד אדם קרוב שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים . כולם שואלים איך לקסם הזה הוא לא מצא תשובה בזמן הנפילה. אז קסם מורכב מטריק, אשליה, וזריזות ידיים. כאן זה לא עבד יהי זכרו ברוך. פינת המכתבים : (מכתב שקיבלתי השבוע שמתאים לנושא המדור היום)

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי מיתר ואני בת 10 גרה ברמת גן ,ויש לי בעיה שאני לא יודעת איך להתמודד איתה .אימא של חברה שלי מהכיתה מתה מסרטן לפני שבועיים ואנחנו החברים הרבה נמצאים איתה ותומכים בה כל הזמן וגם המורה שלנו הייתה איתנו כמה פעמים אצלה בבית. הבעיה שאני מאז בחרדה שזה יקרה למישהו מההורים שלי. ואני כל הזמן פוחדת וחושבת על כך. אני לא יודעת עד כמה להמשיך להיות לידה, ומה לעשות עם הפחד שלי, תעזור לי בבקשה דחוף.. מחכה לתשובה מהירה.

תשובה: למיתר החמודה התשובה שלי מתחלקת לשניים : 1. כל הכבוד לכם על כך שאתם תומכים, ומלווים את החברה שלכם ,ברגעים הקשים, שהיא עוברת עם משפחתה. ואתם נותנים לה כוח, כל יום מחדש, להתמודד עם האובדן. תמשיכו בכך ותעטפו אותה בחברים כל הזמן. 2. לגבי הפחד שלך והחרדות אני בהחלט יכול להבין אותם אצלך, זה טבעי ומובן שזה יטריד אותך , ואני בטוח שהמחשבה הזו קיימת אצל עוד מהחברים שלך לכיתה. לכן, אני אעביר את המכתב לבית הספר שלך , שימצאו את הדרך הנכונה לתת לכם את הכלים הנכונים למצב הזה. במקביל אל תתביישי ותפני עם זה למחנכת או ליועצת שלך. פינת המעשה הטוב: השבוע אספר לכם על ילדי משפחת אוחיון שהחליטו לתרום את כל הצעצועים וספרי הילדים שלהם שכבר לא בשימוש וכמובן הם במצב כמו חדש , לצהרון שמגיעים אליו הרבה ילדים ממשפחות קשות יום .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות