חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

לימודים מאוחרים /סמדר נדב

 

ישנם אנשים שכולנו מכירים שמחפשים את עצמם דרכם כבר שנים. לא מסוגלים להחליט לאיזה כיוון ללכת נתונים בקונפליקט , הבאג שלהם הם מוכשרים לפחות בשני תחומים לעיתים מנוגדים

 

ישנם אנשים שכולנו מכירים שמחפשים את עצמם דרכם כבר שנים. לא מסוגלים להחליט לאיזה כיוון ללכת נתונים בקונפליקט , הבאג שלהם הם מוכשרים לפחות בשני תחומים לעיתים מנוגדים.

הם נמשכים אליהם באותה מידה ולא מסוגלים להחליט. וכך הם מתנהלים שנים בחוסר וודאות מפחדים להחליט עובדים במה שיש לעיתים מתחילים ללמוד ולא מסיימים מה שמגביר את תחושת הכישלון ואפילו נוסעים מעבר לים כדי להפסיק עם המחשבות והתהיות "למה אני לא כמו כולם?". אבחון גרפולוגי תעסוקתי מקנה ידע על האישיות ויכולת החשיבה : כמו עומק חשיבה יצירתיות מחשבתית ,סגנון למידה יכולת קבלת החלטות יכולת תכנון וארגון ועוד גם יחסים בינאישיים נבדקים יכולת וסגנון התקשורת, יכולת הסתגלות ללחצים וחיבור עם אנשים מגוונים.

צורת תפקוד: גם היא נבחנת :נטייה לעבוד לבד או בצוות ,קצב עבודה ,סדר ארגון דיוק ,עבודה תחת נהלים הסתגלות להנחיות ולמסגרת עקביות התמדה איך מתמודדים עם עומסים ועוד. מאיזה צורך מונעים: כמו אהבה שייכות ,הערכה , בטחון. פרמטרים אלו ואחרים נבדקים גם בזכוכית מגדלת ודרכם ניתן להגיע לדיוק מרבי ולהתאמת מקצוע ע"פ יכולות כישורים וצרכים.

לא תמיד כדאי ללמוד מקצוע כשאתה לא יודע מה אתה רוצה ואם תלמד כי זה מקצוע שהמליצו לך עליו, ו"נחשב" וכך ישנם סיכויים טובים שתרגיש שנים שאתה לא במקצוע הנכון, וזה מתסכל מה עוד אם הקמת משפחה והמחויבויות הפיננסיות לא תמיד יאפשרו לעשות הסבה ולכן אין צורך למהר ולהחליט. להבין שזה טבעי ,יש אנשים מוכשרים יצירתיים לא כמו כולם שקיבלו ברכה ומתת אל עם כשורים מגוונים , וההחלטה במה לבחור צריכה להיות תחת תהליך וברור גם אם עשויה לקחת כמה שנים וגם שלא לומדים כי יש המתמקצעים בתחומם ומתקדמים ,בעלי עסקים מצליחים ולכן הכי חשוב להיות שלמים.

ייתכן ואתם זקוקים לאימון לחשוף את החלום התשוקה שאינכם מגלים, המודעות והחיבור יגבירו הביטחון להיות מי שאני. אבחון גרפולוגי רווית (25) מבקשת עצות לגבי זוגיות שעדיין לא מימשה וללמוד מה מעכב אותה רווית יקרה ,את אדם פתוח עם יכולת חיבור לאנשים מגוונים ,הינך תקשורתית הכל למראית עין זורם אך יש עכבות .רגשית קשה לך להיפתח מה שגורם לך למצבי רוח וחוסר בטחון. עיבוד רגשי עם איש מקצוע יכול לסייע ,לשנות ולהסיר חסמים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות