חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חוות החיות - בקרוב בהיכל

 

חוות החיות ההצגה ”חוות החיות” מבית תיאטרון גשר היא עיבוד מרשים לרב המכר של ג’ורג’ אורוול. ההצגה מספרת את סיפורה של חוות חיות בה אדון שולט על החיות. ההצגה תגיע אלינו ב ב 12+14/11/2015

 

חוות החיות ההצגה "חוות החיות" מבית תיאטרון גשר היא עיבוד מרשים לרב המכר של ג’ורג’ אורוול. ההצגה מספרת את סיפורה של חוות חיות בה אדון שולט על החיות.

כל החיות מתאגדות כנגד האדון ויוצאות במרד כשלבסוף מנצחות ומקבלות בעלות על החווה. החיות מנסחות חוקים וכללים המבוססים על עקרונות של שוויון וצדק, אך אט אט הן חורגות מהכללים שהציבו ונגררות למצבים יוצאי דופן שבהם הן צריכות להכריע בעניינים רבים. קבוצת חיות מתוך החווה משתלטת ומנהיגה את החווה בצורה שלילית וכך יוצא שהחיות חזרו למצב ההתחלתי ואף גרוע מכך.

השחקנים בהפקה הפנטסטית הזאת הם אומנם צעירים ולא מוכרים, אך נדהמתי מהיכולות המרשימות שלהם- הן במשחק והן בתנועה ובביטוי. עיצוב התפאורה הכולל בתוכו תעלת מים, גלילי פח, וילון פלסטיק עם כתובת משתנה, ועוד אלמנטים רבים ומיוחדים מוסיף רבות להצגה והופך אותה למרהיבה ועוצמתית יותר.

אי אפשר להתעלם גם מעיצוב התלבושות הנפלא שהצליח להעניק לקהל את התחושה כי השחקנים העומדים לפניו הם חיות ולא בני אדם. בנוסף לכך, הייתה להקה על הבמה במהלך כל ההצגה! הלהקה השתלבה נפלא ובלעדיה ההפקה הייתה נראית אחרת. ההצגה מבקרת אותנו, בני האדם, על החברה שלנו בכלל ועל יחסינו לבעלי החיים בפרט. ההצגה מעלה את עניין ההיגררות אחר יחיד, בעיקר אם ההשפעה שלו שלילית ובשלטונו הוא פוגע באנשים.

אני ממליצה לצפות בהצגה כדי ליהנות מחוויה צבעונית ויוצאת דופן, וכמובן לצאת עם תובנות חדשות ומחשבות.

ההצגה תועלה ב 12+14/11/2015 באודטוריום

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות