חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרוץ מודיעין ה-11 רצים וטסים לצפות בברצלונה

 

"מרוץ מודיעין", אירוע הספורט המסורתי של מודיעין מכבים רעות חוזר כאשר ההרשמה למרוץ כבר בעיצומה והשנה חידוש: בין כל המשתתפים במרוצים התחרותיים ל5 ק"מ ול-10 ק"מ תוגרל חבילת אירוח זוגית בספרד

 

"מרוץ מודיעין", אירוע הספורט המסורתי של מודיעין מכבים רעות חוזר כאשר ההרשמה למרוץ כבר בעיצומה והשנה חידוש: בין כל המשתתפים במרוצים התחרותיים ל5 ק"מ ול-10 ק"מ תוגרל חבילת אירוח זוגית בספרד הכוללת צפייה בשני משחקים של אלופת ספרד ואלופת אירופה, ברצלונה: משחק של ברצלונה בליגת האלופות נגד רומא וצפייה ב"קלאסיקו" הספרדי נגד ריאל מדריד, כאשר בהגרלה יכולים להשתתף רצים ורצות בגיל 21 ומעלה שיירשמו לאחד מהמרוצים התחרותיים לחמישה ועשרה ק"מ עד לתאריך 1.11.15.

כאמור מרוץ מודיעין, שיערך ביום שישי, 6.11.2015, בהשתתפות מאות תלמידי בתי ספר מכל העיר, אלפי תושבים וחיילי יחידת דובדבן בהווה ובעבר, גדל, כאשר השנה נוסף מסלול נוסף בתחרות - מסלול עממי באורך 1.2 ק"מ. מסלול זה מיועד לכלל הציבור ובין השאר ישתתפו בו חברי עמותת איל"ן וחברי העמותה למען הקשיש.

המסלול העממי יצטרף לשני המקצים המרכזיים, 5 קילומטרים ו-10 קילומטרים. בנוסף תתקיים אליפות בתי הספר לשני מרחקים מקצה אחד לשני קילומטרים וחצי ומקצה נוסף לקילומטר וחצי עבור נבחרות הייצוג של בתי הספר ברחבי העיר.
המרוץ ייצא מצומת עמק דותן ועמק יזרעאל לכיוון שדרות יאיר פרג. משם ימשיכו הרצים לכיוון מכבים ובחזרה לנקודת ההזנקה. רצי המרוץ לעשרה ק"מ ימשיכו אחרי מכבים לרוץ לשדרות מנחם בגין לכיוון כיכר המשטרה ומשם בחזרה לנקודת ההזנקה.

גם שנה מאפשר אגף הספורט העירוני להירשם למרוצים השונים כקבוצה, כאשר בין השאר יוכלו להשתתף בריצה זו עובדים של עסק מקומי, חברי קבוצות ספורט וכן הלאה. קבוצות בנות עשרה רצים או רצות לפחות יוכלו לקבל את חולצת  הריצה עם שם הקבוצה מודפס. באגף הספורט הוסיפו כי קבוצות שירצו להתמודד במשותף גם במקצים הארוכים יותר יוכלו לפנות בנושא לאגף על מנת לתאם זאת מראש.

במקביל למרוצים וגם לאחריהם ייערך בפארק הדגים הפנינג שיכלול מתנפחים ודוכני מכירה של מוצרי ספורט. כמו כן יהיו הופעות של להקות מחול וריקודים מודרניים של חוגי הספורט ועמותת סחלבים הפועלים בעיר.

רישום לתחרות באמצעות אתר עמותת סחלבים  www.matnasmodiin.org.ilמחיר ההשתתפות במרוץ עבור תושבי העיר יהיה בעלות של 65 שקלים בעוד שלרצים מחוץ לעיר עלות הרישום היא 80 שקלים ברישום המוקדם. הרישום לתחרויות כבר החל והיא תסתיים ביום 01.11.2015. כל משתתף, שירשם למרוץ התחרותי יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצה ריצה של "נייק" וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק בתחרות.

בסיום המרוץ יתקיים טקס הענקת פרסים. נקודת הרישום וטקס הסיום יתקיימו בפארק הדגים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות