חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יש עם מי לדבר

 

במסגרת אירועי הקיץ לנוער, מתקיימים גם השנה מפגשי תוכן לבני נוער תחת הכותרת "יש עם מי לדבר". במסגרת אירועים אלה נפגשים בני נוער בימי שלישי, אחת לשבועיים ב"קפה בעמק",

 

בין פעילויות אקסטרים לעמדות מולטימדיה, משחקי שולחן ולמגוון פעילויות הפנאי שתוכננו לבני הנוער במהלך הקיץ, יש בני נוער שמעדיפים לפתח שיח אינטלקטואלי, לבטא, להעשיר את עצמם ולדבר על נושאים אקטואליים. במסגרת אירועי הקיץ לנוער, מתקיימים גם השנה מפגשי תוכן לבני נוער תחת הכותרת "יש עם מי לדבר". במסגרת אירועים אלה נפגשים בני נוער בימי שלישי, אחת לשבועיים ב"קפה בעמק", שברחוב עמק דותן 29 ומקיימים החל מהשעה 21:00 שיח אקטואלי במגוון נושאים, כאשר בכל מפגש מגיע אורח.

את המפגשים מרכזת מחלקת הנוער בעמותת "סחלבים" בשיתוף מועצת הנוער ובהובלת ועדת גשר הפועלת לגישור בין פערים חברתיים ובשיתוף פרויקט "שיחה מזוהה", כאשר מטרת המפגשים לפתח דיון בין קבוצות הנוער השונות בעיר. השנה הוחלט למקד את המפגשים בשסעים בחברה הישראלית. המפגש הראשון, אליו הגיעו כ-80 בני נוער, עסק בשסע האידאולוגי בסימן העשור להתנתקות מגוש קטיף.

למפגש הגיעו חייל שהשתתף בפינוי ואדם שפונה מביתו. השניים סיפרו על החוויות שלהם מאותו אירוע והתחושות ששררו בישראל באותה תקופה. השבוע במסגרת סדרת המפגשים יש עם מי לדבר, יערך המפגש השני בסדרה שידון בשסע העדתי. במסגרת המפגש יתארח בקפה בעמק, אליאס אינברם, אחד הפעילים המובילים במחאה של העדה האתיופית, שיספר על התחושות שלו בתור אזרח מדינת ישראל ויספר מדוע הוא וחבריו יצאו במחאה בתקופה זו.

אינברם יסביר לבני הנוער גם על הדרך בה לדעתו בני הנוער יכולים לשנות את התפיסה של החברה על הקהילה האתיופית. המפגש השלישי בסדרה יערך ביום שלישי 11.8 והוא יעסוק בשסע הלאומי כאשר קבוצת נוער מבאקה אל גרביה תתארח ותפתח דיון בנושא תופעת ה"שיימניג".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות