חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי -המדינה בוגדת באזרחיה

 

מה נזכרתי בזה עכשיו אתם שואלים? כאילו שאתם לא מבינים לבד - שבדיוק זה מה שקורה במדינה היום. המשטרה והממשלה והעירייה לא מגינים על אלו שסובלים

 

אני בן אדם פשוט. נהג מונית סך הכל. עובד קשה להביא פרנסה הביתה. אבל בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

בבית ספר של הבן של אחותי, היתה חבורה של עבריינים שכל הזמן הציקו לילדים באיומים והשפלות ומכות וסחיטה של כסף, והילדים היו אשכרה בפחד נוראי מהחבורה הזאתי. גם הבן של אחותי היה קרבן שלהם. המצב הגיע לזה שילדים התחילו מהפחד לא ללכת לבית הספר, או לגנוב  כסף מההורים בשביל לשלם בהפסקות לעבריינים האלו. אשכרה פרוטקשן. עולם תחתון בחטיבת ביניים.

רוב הילדים אפילו פחדו להתלונן. אבל בסוף עלו על הבעייה והורים התחילו לבוא למנהל ולדרוש שיסלק את הפושעים האלו מהבית ספר. אבל המנהל לא עשה כלום. הוא ניסה לדבר עם ההורים, להסביר להם שמדובר בנערים ממשפחות קשות, ושאם יזרוק אותם הביתה הם בטוח יתגלגלו לעבריינות, ועדיף שיהיו בבית ספר, אפילו תחת חצי פיקוח, רק שלא יסתובבו ברחובות. הוא גם לא רצה ליידע את המשטרה, שלא ייצא לבית ספר שלו שם מסריח.

מפה לשם, אחרי שההורים התייאשו מהמנהל, למה אחרי שהתלוננו אצלו הילדים שלהם סבלו עוד יותר מהחבורת עבריינים הצעירים הזאתי, חלק מההורים התלוננו במשטרה. המשטרה באה, חקרה, דברה, אבל בגלל שמדובר בקטינים, ובגלל שהילדים המוכים פחדו להתעמת עם המכים, למה ידעו שאחרי זה יהיה להם עוד יותר רע, לא קרה כלום, והעבריינים המשיכו להציק לילדים בבית ספר, וזה רק הלך והתגבר.

עד שבסוף לאיזה אבא של אחד הילדים שסבלו, יעיש נדמה לי קראו לו, התפוצץ הפיוז. אז הוא הלך עם אחיו והם חיכו לעבריינים האלו אחרי בית הספר במגרש, ופשוט פיצצו אותם מכות רצח. פירקו להם את הצורה. שברו אותם לארבע.

יודעים מה קרה אחרי זה? כולם התעוררו. המנהל של הבית ספר, המשטרה, העירייה- כולם. עצרו את יעיש ואת אחיו, שפטו אותם והכניסו אותם בפנים לשנתיים. הילד של יעיש סבל עד סוף התיכון, והעבריינים בבית ספר חגגו. הלכו כמו טווסים בעיר, למה אף אחד לא נגע בהם יותר.

מה נזכרתי בזה עכשיו אתם שואלים? כאילו שאתם לא מבינים לבד - שבדיוק זה מה שקורה במדינה היום. המשטרה והממשלה והעירייה לא מגינים על אלו שסובלים. מהאלימות של הערבים בהר הבית ובשאר ירושלים, מהאלימות של השבח"חים, ומהעבריינות של מסתנני העבודה.

יהודים שהם רוב בתוך המדינה שלהם מפחדים פחד מוות ממיעוטים אלימים ששמים זין על החוק, והחוק אשכרה מפחד לגעת בהם. הגיע מצב שאפילו חיילים ושוטרים שפעלו נכון ובצורה נחושה, מצטלמים בפנים מכוסות מהפחד שאיזה בן מיעוטים יראה אותם ויוציא עליהם צו חיסול. המצב הזה בקרוב מאד יתפוצץ. בסוף לאזרחים שמרגישים שהמדינה והחוק עושים מהם צחוק, ובמקום להגן עליהם מגינים על העבריינים, תתהפך הקופסא, והם יקחו את החוק לידיים. וכשזה יקרה, וזה יקרה, מילה של אשר, המדינה האידיוטית הזאתי פתאום תתעורר, אבל במקום לכסח את העבריינים והמחבלים, היא תכסח את האזרחים שניסו לעשות במקומה את העבודה, שבאורגינל היא היתה צריכה לעשות מהתחלה.

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות