חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע בנעים להכיר : גרסיאלה שפירו-גולדמן

 

גרסיאלה שפירו-גולדמן - מנכ"לית ובעלת מרכז גרייסTM- מנטורינג להצלחה יוצרת שיטת גרייסTM- שינוי גישה להצלחה,חברת פורום מנכ"לים לשכת המסחר ירושלים ואיגוד העסקים מודיעין  

 

 

 

גסיאלה שפירו - גולדמן , דרור אטרי (צילום: יח"צ)

 

יו"ר האיגוד דרור אטרי : "השבוע בחרתי להציג בפניכם את אחת הנשים הבכירות והמובילות בארץ מנכ"לית מרכז גרייסTM המעניקה ביום יום  שירותי מנטורינג עסקי שיווקי, ייעוץ, ליווי וסביבה תומכת לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים קטנים שרוצים להפוך רעיונות, לימודים או ניסיון לעסק משגשג. ומסייעת בידם לקידום חזונם האישי המקצועי והעסקי.

עלינו כולנו לפרגן לחברנו המעניקים לנו מניסיונם המקצועי לטובת הצלחה ומימוש העסקי שלנו , אני מאוד מאמין בפרגון הדדי ובנוסחה שאומרת כאשר אתה תורם לקהילה הקהילה מחזירה לך ,וזה הוכח לא אחת . מדור נעים להכיר הוקם במטרה להעניק לחברנו העסקים הקטנים והבינוניים והקהילה העסקית במה לחשיפה עסקית שהחל מ - חשיפה ל 10,000 ועומד כיום על 60,000 חברים שאליהם נחשף החבר/ה במדור. 

ויותר מכל אני גאה להציג במדור את החברים אשר בחרו לתרום לקהילה מניסיונם האישי והמקצועי למען חבריהם והכיר להם תודה ולתרום גם להם בחשיפה רחבה לפעילותם העסקית בתקווה שפעילות זו תסייע בהם. גרסיאלה היא אחת מאנשים שלי הזכות להביא להרחבת הציבור והקהילה העסקית על פעילותה ולסייע לשילובה כמובילת דרך במגזר העסקי ובכך לפתוח דלת נוספת לשילובם של נשים בהנהגת המגזר העסקי. בהזמנות נהדרת זו אבקש להודות לגסיאלה על הצטרפותה לכוורת האיכותית והמקצועית של פורום מנכ"לים ,אין לי ספק כי תרומתה תהיה גדולה ומאחל לה בהצלחה כאחת ממנהיגות הפורום לקידום הקהילה העסקית בירושלים - מודיעין והשפלה."

גרסיאלה שפירו-גולדמן: "אני מודה ליו"ר האיגוד, מר דרור אטרי, על השותפות אני שמחה להיות חלק מכוורת איכותית ומקצועית של חברים באיגוד ובפורום מנכ"לים לקידום העסקים בירושלים, מודיעין והשפלה.

בטוחני כי נדע יחדיו ליצור ולהוביל תהליכים חשובים לצמיחתם של העסקים במדינה ולהעשרת הידע האישי והמקצועי של חבריה."

הסיפור האישי של גרסיאלה שפירו-גולדמן הוא ראוי להערצה:
ב-1984 עלתה עם משפחתה מאורוגוואי. כעולה חדשה וכנגד כל הסיכויים כבשה את הפסגה הניהולית בתחומי השיווק, פרסום ויחסי ציבור בתעשייה הבינלאומית.בעודה בעבודה מסודרת מעל לשני עשורים, כאשר השגרה דעכה ומאסה, החליטה גרסיאלה לעזוב ולעלות עוד מדרגה למען חלומותיה.

משכירה הפכה לעצמאית. הקימה עסק קטן כמעט מאפס: "גרסיאלה, אימון אישי ועסקי" שגדל, התפתח והפך ל"מרכז גרייסTM-מנטורינג להצלחה" עסק שמגלגל מאות אלפים בחודש ויומן פגישות כמעט מלא.

מרכז גרייסTMמספק שירותי מנטורינג עסקי שיווקי, ייעוץ, ליווי וסביבה תומכת
לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים קטנים שרוצים להפוך רעיונות, לימודים או ניסיון
לעסק משגשג.

ב- 2012 הצטרפה גרסיאלה לסגל המנטורים שבקרן האנגלי היוקרתי Business for Women, דרכו היא מייעצת נשים ממדינות מתפתחות ליצור עצמאות אישית וכלכלית ,מאסטר להתפתחות אישית ועסקית, מורשית רשמת לואיז ל. היי בישראל
אקדמאית בהצטיינות, יזמית, פעילת חברתית, מרצה מבוקשת. גרסיאלה נבחרה השנה למנטורית עסקית שיווקית המובילה בישראל.  גרסיאלה מגדלת דור שלם של עצמאים ובעלי עסקים מוגשמים ומשגשגים עם ניסיון של 35 שנה בשיווק, מועדון חברים של כ-30,000 חברים,
מעל ל- 15,000 אוהדים בפייסבוק,מגוון רחב של קורסים, תכניות, מוצרי מידע ועזרים שיווקיים,הרצאות במכללות ובכנסים בארץ ובחו"ל, מנטורינג פרטני, תכניות ליווי להצלחה עסקית,קורסים, סדנאות, סמינרים, הופעות ברדיו ובטלוויזיה....

לאחרונה החליטה גרסיאלה לעשות צעד נוסף למען הקהילה העסקית ולהצטרף לפורום מנכ"לים של לשכת המסחר ירושלים ואיגוד העסקים מודיעין והשפלה , ולהיות חלק מכוורת איכותית של אנשים מקצועיים שהעמידו עצמן למען חבריהם בקהילה העסקית .

איגוד העסקים מודיעין והשפלה שב ומבקש להזכיר לכם את החשיבות בחיזוק העסקים הקטנים והבינוניים בישראל בכלל ובמודיעין והאזור בפרט אשר מתמודדים כל ימות השנה מול האתגרים הלא פשוטים ובמיוחד בימים אלה

ומזמין אתכם להכיר מקרוב את גרסיאלה ולהנות גם אתם מניסונה האישי לקידום ופיתוח העסק שלכם ,

לאתר של גרסיאלה :

http://www.graciela.co.il/

  לדף הפיסבוק :

https://www.facebook.com/Graciela.LifeCoach/timeline

אנו שבים וקוראים לכם, לקנות בעסקים הקטנים וליהנות מהשירותים אותם הם מספקים במודיעין ובמדינתו בכלל ולתת בכך את תרומתכם הצנועה לשגשוג עסקים אלה !

יחד נעניק להם דלת להזדמנויות עסקיות בואו נעניק להם אהבה היום ובכל ימות השנה

בתמונות : גסיאלה שפירו - גולדמן , דרור אטרי ,גרסיאלה ואיה חצב צרפתי בכנס נשות עסקים של איגוד

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות