חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האגף החדש במרכז במסחרי לב רעות נפתח!

 

מסעדות, בתי קפה, סלון יופי, מעבדת טלפונים- אלה רק חלק מהחידושים במרכז לב רעות, בו נפתח אגף חדש ומסקרן

 

מסעדות, בתי קפה, סלון יופי, מעבדת טלפונים- אלה רק חלק מהחידושים במרכז לב רעות, בו נפתח אגף חדש ומסקרן. חנוכת האגף החדש תתקיים בהפנינג פתיחה גדול וחינמי לתושבי העיר ב- 4/6 בין השעות 17:00-19:30 עם ספורט אתגרי וסדנאות יצירה.

האגף החדש במרכז המסחרי הוותיק, הכניס רוח חיים חדשה למרכז, בו מבקרים כעת מאות מתושבי העיר בכל יום, ונהנים מהשירותים החדשים שיש למרכז להציע:

מסעדת OSHI OSHI הוותיקה והאהובה פתחה סניף חדש במרכז לב רעות, ומציעה סושי איכותי, מגוון ואותנטי.

בית הקפה והמסעדה הוותיק GREENHOUSE העתיק את משכנו משילת למרכז לב רעות, ופתח סניף חדש, מעוצב ושיקי מאוד.

בית קפה ומעדניית "לחם ארז" פתח את דלתותיו במרכז לב רעות, בסניף מלא כל טוב. הספר הידוע עידו לוי פתח סלון יופי מתקדם ומגוון במרכז, ומציע שירותי יופי כוללים.

מעבדת הטלפונים FIX SMARTS שעד עתה פעלה רק מהמעבדה הניידת המגיעה לבתי התושבים בעיר לתיקון טלפונים, פתחה משכן של קבע במרכז לב רעות. בית הספר לבגרות ולפסיכומטרי של יואל גבע.

בקרוב ייפתח במרכז סניף של פרוזן יוגורט איכותי ביותר, וצפויות הפתעות נוספות.

חברת הניהול של מרכז לב רעות מתכננת הפנניג פתיחה חינמי ומלא הפתעות המכוון לכל המשפחות בעיר. מנהלת המרכז מוסרת:  "ב- 4/6 נחגוג ביחד את פתיחת האגף החדש במרכז, בהפנינג לכל המשפחה. אנחנו מביאים את חברת "על חבלים" הידועה, שתציב במרכז אומגה בגובה של 7 מטר, וקיר טיפוס הידראולי מדליק.

בנוסף, אנו מכינים למי שפחות מתחבר לספורט אתגרי סדנאות יצירה מגוונות: יצירת בובות, יצירה בנייר, איפור פנים, יצירה בבצק סוכר. בקיצור, יהיה שמח. בלחם ארז יקיימו סדנת אפייה לילדים. אני מזמינה את כל תושבי העיר להגיע למרכז לב רעות, וליהנות מכל העסקים החדשים והוותיקים הפועלים אצלנו. בקיץ הזה אנחנו מתכננים אירועים מגוונים, כך שיהיה שמח אצלנו כל השנה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות