חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מדבר דוגרי - נהג יהודי נהג ערבי

 

אבל אם קליינט מבקש נהג יהודי- כנראה שיש לו סיבה טובה לזה. למה את זה אתם לא חוקרים בתכנית? למה שלא תיזכרו בשלי דדון שרק לפני שנה בערך נרצחה פה, בתוך ישראל, על ידי נהג מונית ערבי ישראלי לאור יום? למה?  

 

שלום לכל מי שטורח לקרוא את מה שאני כותב כאן. לי קוראים אשר. נעים מאד. בתחנה קוראים לי "אשר דוגרי". למה אני, מה שנקרא, בנ’אדם שחושב ישר ומדבר דוגרי. בתור נהג מונית, תדעו לכם, אני רואה ושומע הרבה אנשים, ואפשר להגיד שאני מכיר טוב מאד, ומרגיש טוב מאד, את איך שהעם חושב ומרגיש. אפשר אפילו לקרוא לי "מדד הרגשות של העם".

השבוע הטריפו את ראבי! כל הקטע המסריח הזה עם הסינמה סיטי בירושלים וזה שאנשים מתעקשים על נהג יהודי. וישר בתקשורת קמים כמה צדיקים שמתחקרים ועושים כתבה מצולמת יעני מתוחכמת על הגזענות. "גזענות"  זאת מילה שהולכת טוב היום עם "הדרה" וכל מיני מילים חארטה כאלו שעכשיו יושבות טוב בפה של התקשורת. מפה לשם הכתבה היתה על גזענות- כי מה פתאום בן אדם יחליט שהוא רוצה רק נהג יהודי לבת שלו בירושלים בשעה אחת בלילה, ולא יסכים שהנהג יהיה ערבי ממזרח ירושלים? מה פתאום שהחברת מוניות גם תיכנע לגזענות הנוראית הזאתי? ומה אשמים הנהגים הערבים המסכנים שכעת יש להם פחות עבודה?

 ואז המסקנה של הכתבה היא שזה גזענות. אז אני רוצה להגיד משהו , ותקשיבו פה טוב טוב לאשר יא מלוקקי תחת שמנסים לשחק לי אותה צדיקים ומתייפיפים ומביאים משהו תקשרותי חם עלאק. אין פה לא גזענות ולא נעליים! כל הנהגי מוניות עובדים עם ערבים  חופשי. מסיעים אותם. מביאים אותם. רובנו גם לקחנו פועלים לשטחים בזמנים שעוד אפשר היה, ואנחנו עובדים כתף ליד כתף עם נהגים ערבים. אם יש כבוד הדדי - הכל סבבה. אין כבוד- יהיה פיצוץ. דוגרי. בפנים. ואין לנו בעייה עם שום ערבי. מי שמכבד את המדינה ואת החוקים ועובד בשביל להתפרנס- אהלן וסהלן. מי שלא- שיילך לאלף עזאזל.

אבל אם קליינט מבקש נהג יהודי- כנראה שיש לו סיבה טובה לזה. למה את זה אתם לא חוקרים בתכנית? למה שלא תיזכרו בשלי דדון שרק לפני שנה בערך נרצחה פה, בתוך ישראל, על ידי נהג מונית ערבי ישראלי לאור יום? למה?

למה שלא תיזכרו בכל הרציחות והפיגועים והדקירות והמעשים של האונס שערבים עושים פה כל יום כמעט? למה לא תתחברו לרגע למציאות, ותבינו שהפחד הזה מאד מאד הגיוני? אני אגיד לכם למה- עשרה קבין של צביעות ירדו לעולם ותשעה אתם בתקשורת לקחתם. זה למה! אז קודם תסעו אתם, או תשלחו את הבנות שלכם בלילה עם נהג ערבי ממזרח ירושלים. אחרי זה תפתחו ת’פה על אחרים. יא צבועים בשקל. אל תשחקו לי אותה פתוחים ואמיצים על חיים של אחרים. אם היתה שכונה של שבדים שמוציאה כל הזמן פיגועים, אז אנשים היו מבקשים נהג לא שבדי. אין שום קשר לגזענות. רק פחד מוצדק מאד.

ואתם חושבים שאנחנו הצופים לא קולטים את החארטה שלכם? אנחנו כן, וזה גם קל. למה אנחנו חיים את המציאות הזאתי יום יום, בזמן שאתם יושבים באולפנים ומתפלצנים עלינו, עם המוסר היעני גבוה שלכם והפרשיות תקשורת המעפנות שלכם וכל הפרומואים וזה...אז יאללה יאללה. לא עשו אותנו באצבע. אנחנו יודעים טוב מאד להבדיל בין גזענות לבין פחד שיש לו על מה להסתמך.

אבל למה שלא תעשו שם בתקשורת נסיון אחר, ותפנו לנהגים הערבים- ותשאלו הפוך? אל תשאלו  למה הישראלים גזענים, תשאלו אותם למה היהודים מפחדים מהם? תשאלו אותם אם אולי הם יכולים לחשוב על סיבה הגיונית לזה?

תשאלו אותם למה אלו מהם שרק רוצים לחיות בשלום, שלפי דעתם זה הרוב,  לא מחסלים בתוכם את כל המחבלים ושונאי ישראל שמוציאים להם שם רע ומקלקלים עבורם את החיים הטובים שיכולים להיות להם?

ובגלל שאתם בתקשורת לא שאלתם את זה עד עכשיו, וכנראה גם לא תשאלו, אז מי שגזען אמיתי פה - זה אתם בעצמכם! כי ישר אתם מסיקים שהיהודי אשם. שהיהודי לא בסדר. בעצם לא קוראים לזה גזענות. קוראים לזה אנטישמיות.

בדוגרי - לא ככה?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות