חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דיור למשתכן - ההגרלות הראשונות יצאו לדרך - 749.000 ש”ח לדירת 3 חד’ במודיעין, 629.000 ש”ח בראש העין

 

אחרי המתנה של יותר משנתיים, ההגרלה הראשונה בפרויקט "דיור למשתכן" יוצאת לדרך וזה יחל ביום ב’ הקרוב כשהראשון הוא הפרוייקט של "דונה" עם מחיר של 749.000 שקל לדירת 3 חד’ במודיעין, ובראש העין משווקות דירות ב 629.000 ש"ח

 

מחיר מטרה in, דיור למשתכן out, לפחות עד ששר השיכון החדש יחליט באם לשוב לפרויקט שכה הצליח ואשר המודיעין הינה שירת הברבור שלו או להמשיך במחיר המטרה שאומנם הוא מחיר מוזל אבל הרבה פחות משה של דיור למשתכן.

ואגב ההגרלה במודיעין נספר כי במשרדי חברת גיא ודורון לוי באפק בראש העין, החל כבר בראשון האחרון שווקם של דירות 3 חדרים במחיר עוד יותר זול מאשר במודיעין, 629.000 ש"ח. לפרטים כנסו לאתר של משרד השיכון.

למי ששכח נזכיר את השתשלשלות ההמיזם כי שהוא בא לידי ביטוי בפרסומי mcity שהיה הראשון לחשוף את המיזם בכללותו. המחירים זולים ואולם נזכיר שמס’ הדירות שיוצאות בסבב ראשון זה אינם רבות: 68 בראש העין ורק 24 במודיעין. אבל גם משהו.

אז מי שמעונין ללמוד את מה שהפרוייקט מציע ולחשוב האם לגשת להגרלה הראשונה או להמתין, כנסו לכתבות הקודמות בנושא של האתר:

 http://mcity.co.il/index.php?id=54498

http://mcity.co.il/index.php?id=57028

ההגרלה הראשונה של פרויקט ’דיור למשתכן’ בשכונת הציפורים יוצאת השבוע לדרך. חברת דונה, שזכתה במתחם בנייה בשכונה החדשה התחייבה למכור 24 יחידות דיור בנות 3 חדרים במחיר מוזל של 749 אלף שקלים. ההרשמה להגרלה נפתחת ביום שני, 25/5 ותמשך כמעט חודש ימים עד לתאריך 22/6. בעירייה ובמרכז הצעירים מדגישים כי אין משמעות לזמן ההרשמה, והסיכוי של מי שנרשם ביום הראשון זהה בדיוק לסיכוי של מי שנרשם ביום האחרון להרשמה.

רק לעדכן אותכם, הדירות של "דונה" אינם הזולים מבין כל ההצעות של הקבלנים האחרים, ומי שיגש ויזכה יםסיד כמובן את האופציה הזולה יותר.

ההרשמה מתבצעת במשרדי עו"ד אילנית שי פרבר, ברחוב המעיין 2 בקומת הכניסה של בניין "אטריום" בפארק הטכנולוגי בעיר. ניתן להירשם בכל יום בין השעות 09:00 ל- 15:00 בימי שישי ניתן להירשם להגרלה בין השעות 09:00 ל-13:00.   

כדי להירשם להגרלה צריכים למשרד שני בני הזוג יחד ולהביא עימם תעודת זכאות בתוקף של משרד השיכון וכן ’אישור השתתפות בפרויקטים במסגרת מחיר למשתכן’. בעירייה ובמרכז הצעירים מציינים כי בתיקייה שקיבל כל זכאי, ישנם חמישה העתקים של שני המסמכים הללו, ויש להביא עותק להרשמה. בנוסף, הנרשמים צריכים להביא איתם תעודת זהות כולל ספח רישום הילדים וצילום של התעודה והספח. חשוב לציין כי ההרשמה להגרלה איננה כרוכה בתשלום.

כפי שהוסבר בעבר, רבע מהדירות (6 דירות במקרה זה) בהגרלה הנוכחית, מיועדות לקבוצה שקיבלה 11-54 נקודות, מחצית מהדירות (12 דירות) מיועדות לקבוצה שקיבלה 55-64 נקודות, ורבע מהדירות (6 דירות) מיועדות למי שקיבל מעל 65 נקודות. פירוט הנקודות מופיע בתוך תעודת הזכאות.

בתנאי הזכייה בהגרלה הדגיש משרד השיכון כי הזוכים אינם רשאים למכור את הדירה במשך 10 שנים מיום קבלתה, ואינם רשאים להשכיר את הדירה לאחרים במשך 5 שנים מיום קבלתה.

כזכור, לפני כחודשיים קיימה עיריית מודיעין מכבים רעות כנס הסברה גדול ביוזמתם של ראש העיר חיים ביבס ומחזיק תיק הצעירים, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ. לכנס הגיעו מעל 2000 תושבים לקראת ההגרלות, כאשר 600 תעודות זכאות הונפקו במסגרת המבצע, שכלל קמפיין פרסומי גדול וסיוע של העיריה בתהליך הוצאת הזכאות.

 

ראש העיר, חיים ביבס: "פרויקט דיור למשתכן הוא אחד הפרויקטים החשובים ליצירת פתרונות לדיור לטובות זוגות צעירים. לצערי פרויקט זה אינו קיים כיום ואנחנו נעשה כל מאמץ, הן כעיריית מודיעין מכבים רעות והן כמרכז שלטון מקומי שגם בשכונות העתידיות יופיע תמהיל של דיור למשתכן ומחיר מטרה, דבר שיאפשר לילדים שלנו למצוא דירה זולה בעיר בה גדלו. אחת המטרות שלנו היא להביא לכך ש20% מכלל יחידות הדיור שיוצעו במסגרת תכנית זו יהיו מיועדות לתושבי המקום כדי שזה יבטיח בסופו של דבר שהזוגות הצעירים תושבי העיר יקבלו זכות לקנות דירה בעיר ולחיות כאן."

 

אלעד שמעונוביץ, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הצעירים: "ההגרלה הראשונה יוצאת לדרך, כאשר מדובר ב-24 דירות ראשונות מתוך 168 דירות שייצאו להגרלה בחודשים הקרובים. לרגע הזה בדיוק חיכינו ובאנו מוכנים, כי אם לא היינו עושים את הכנס והקמפיין הגדול לפני חודשיים וחצי אף אחד לא היה מספיק להנפיק תעודת זכאות עד סיום מועד ההרשמה להגרלה הראשונה. עד עכשיו חילקנו 300 תעודות זכאות במסגרת המבצע, כאשר 200 תעודות נוספות יחולקו בתאריך 1/6. כ-100 נרשמים עדיין לא השלימו את תהליך הנפקת התעודה בגלל מסמכים חסרים או בגלל צורך באישורים חריגים למקרים ספציפיים ואנחנו נמצאים איתם בקשר. הוצאנו השבוע אי מייל ומיסרונים לכל מי שנרשם דרך מרכז הצעירים כחלק מהיוזמה שלנו להנגיש את המידע ולסייע לתושבים. אנחנו נמשיך לעדכן גם בהגרלות הבאות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות