חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הקייטנה תסתיים ב 13.30 ללא תוספת תשלום

 

עמותת סחלבים תאפשר פיצול של קייטנת ההמשך כך שהורים יוכלו לרשום את ילדיהם רק לחצי יום. מחיר היום הקצר בקייטנת ההמשך יהיה 180 שקלים

 

ביום ראשון ערך ראש העיר חיים ביבס שיחה עם נציגי הנהגת ההורים יו"ר הנהגת ההורים, אמציה דויטש וסגניתו, נאוה מסינה וכן עם עינת אלמלם ואורטל מור.

מטרת השיחה היתה לבחון בקשה לאפשרות נוספת להקל על ההורים בקייטנות הקיץ בגנים. בעקבות שיחה זו הוחלט כי קייטנת הבוקר תוארך עד לשעה 13:30 באותה עלות - 1,060 שקלים.

עוד הוחלט כי עמותת סחלבים תאפשר פיצול של קייטנת ההמשך (28-31.7) כך שהורים יוכלו לרשום את ילדיהם רק לחצי יום. מחיר היום הקצר בקייטנת ההמשך (שתהיה עד 13:30) יהיה 180 שקלים.

הודעה זו מתווספת לעדכון המחירים שערכה העירייה בשבוע שעבר. כזכור, מחירי קייטנות הקיץ של סחלבים "החופש לבחור" המיועדת לילדים מגיל גן חובה עד לבוגרי כיתה ד’ הוזלה ב-270 שקלים המהווים כ-18%: 1,311 שקלים במקום 1,581. בקייטנה זו יזכו הילדים לשלל פעילויות לרבות יציאות לימי כיף ואטרקציות בהתאם לתכני הקייטנה.

כמו כן העירייה פתחה קייטנה נוספת לילדים בכיתות ג’ ו-ד’ במתכונת של קייטנות בית הספר של החופש הגדול בעלות של 1002 שקלים אופציה הזולה ב-579 שקלים, המהווים הוזלה של כ-35% מהמחיר המקורי. הקייטנה החברתית תהיה במתכונת של בית הספר של החופש הגדול מבחינת תוכן ופעילות בהתאמה לגיל הילדים בתוך בתי הספר בהפעלת מורים או סטודנטים ותכלול פעילויות העשרה שתהיה בעלות הדומה לתמחור עלויות של בית הספר של החופש הגדול.

ראש העיר חיים ביבס: הבטחנו להורים שנעשה את המירב על מנת לאפשר לתושבים ליהנות מקייטנות קיץ איכותיות מחד וזולות ככל הניתן מאידך ואנחנו מקיימים הבטחה זו בכך שהוספנו עוד חצי שעה בקייטנות הבוקר של גני הילדים. כעת אנחנו מתפנים להכנות לאירועי הקיץ ואני מבטיח שגם שם נקיים שלל פעילויות, חינמיות לכלל תושבי העיר - צפו להפתעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות