חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כך חגגה מודיעין 67 למדינה

 

רבבות מתושבי העיר מודיעין מכבים רעות לקחו חלק באירועי יום העצמאות שהתקיימו ביום רביעי האחרון. האירועים עברו בהצלחה רבה בבמות השונות ברחבי העיר

 

רבבות מתושבי העיר מודיעין מכבים רעות לקחו חלק באירועי יום העצמאות שהתקיימו ביום רביעי האחרון. האירועים עברו בהצלחה רבה בבמות השונות ברחבי העיר כאשר בבמה המרכזית באמפי שבעמק החולה הופיעו להקת אתניקס, עברי לידר, אבי סינגולדה, לצד עשרות רקדנים, זמרים, ואקרובטים מקומיים לעיני יותר מ-30 אלף צופים.

אירועי יום העצמאות נפתחו, כמו בכל שנה, בשידור חי של טקס הדלקת המשואות מהר הרצל בירושלים ובטקס מעבר מיום הזיכרון ליום העצמאות בהנחיית רון שחר ובהשתתפות מקהלת החזנות "שירת מודיעין". את תושבי העיר בירכו הרב הראשי לישראל דוד לאו וראש העיר, חיים ביבס. מיד לאחר דברי ראש העיר נערך מופע הזיקוקים הראשון ואז עלתה להקת אתניקס לבמה למופע סוחף עם מיטב הלהיטים.

בתום המופע נורה מטח שני של זיקוקים ואז עלו לבמה הכוחות המקומיים במסגרת המופע "חלום עליכם", מופע מחווה לעוזי חיטמן בהשתתפות אקרובטים, זמרים ורקדנים מקומיים.  אחרי המופע הקהילתי הוארו שמי העיר פעם נוספת בזיקוקי דינור מרהיבים ועלו לבמה בזה אחר זה הזמר עברי לידר והגיטריסט אבי סינגולדה.

הערב הסתיים בחגיגה נוספת לעיני כ-2,000 בני נוער עם די.ג’יי מיסטר בלאק והזמר איתי לוי. בעירייה ציינו בחיוב את ההחלטה לקיים את חגיגות העצמאות של הנוער בבימה המרכזית כאחד הגורמים העיקריים לגידול הניכר במספר המשתתפים באירוע המרכזי.

צילום: גידי אבינערי

במקביל כ-4,000 תושבים הגיעו לבמה במכבים שם התקיים המופע הקהילתי "ישראל בlove הכי" בהשתתפות ישראל גוריון, אורנה בנאי ובהשתתפות להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות.

חגיגת עצמאות התקיימה כמו בכל שנה גם באולפנא למגזר הדתי. כ-1,500 החוגגים נהנו מהמופע של להקת סת"ם מהישיבה התיכונית לפיד, ממופע של להקת אמי"ת מודיעין בנים ולהקת "מוקצה" של בנות אולפנת אורות מודיעין ומהמופע המרכזי של "צמד ילד". לאחר מכן נהנו המשתתפים גם מהרקדה המונית עם להקתו של שי ברק.

צילום: גידי אבינערי

כבמיטב המסורת, גם השנה התקיים אירוע השירה בציבור המסורתי בגבעת הברושים. 1,500 תושבים ישבו על מחצלות ונהנו משתייה חמה, תפוחי אדמה על האש והופעתו של הזמר יוסי לב שאירח את הזמר רן אלירן.

ביום שישי פרסמה העירייה סרטון המתמצת את אירועי העצמאות בבימה המרכזית. הסרטון שעלה ביום שישי בדף הפייסבוק של העירייה וזכה לאלפי צפיות ולכמאה שיתופים רק בדף עצמו.

ראש העיר חיים ביבס: "אירועי יום העצמאות היו אטרקציה נהדרת לתושבי העיר שהצביעו ברגליים והגיעו בהמוניהם לבמות השונות בעיר ונהנו מערב גדוש באמנים מובילים ובעיקר במופעים של הילדים שלנו, הלוקחים חלק בלהקות המקומיות שלנו. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לכל צוות אגף תרבות ואירועים בניהולו של אלון שמידט שעבד לילות כימים כדי להביא להצלחת האירועים. נתראה באירועי הקיץ."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות