חיפוש

 

 
לדף הבית >>     אלעד שמעונוביץ משנה לראש העיר >>

יום העצמאות ה-67 לישראל: אתניקס, עברי לידר ואבי סינגולדה במודיעין, אורנה בנאי וישראל גוריון במכבים

 

להקת אתניקס, הזמר עברי לידר והגיטריסט אבי סינגולדה יופיעו על הבמה המרכזית במודיעין בערב יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל. אירועי יום העצמאות לשנת 2015 שיתקיימו ב-23 באפריל יכללו כמו בשנה שעברה שלוש במות ומוקדי חגיגות שונים

 

חגיגות העצמאות ייצאו לדרך, בבמה המרכזית, בשעה 20:00 בשידור ישיר של טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. לאחר מכן ייערך טקס מעבר בין יום הזיכרון ליום העצמאות ולאחריו בשעה 20:50 יעלו על הבמה חברי להקת אתניקס, מהלהקות הוותיקות והמצליחות ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית ויופיעו מול הקהל עם מיטב הלהיטים ובהם תותים, דינרוס, מתי לחזור, ציפור מדבר ג’סיקה. בסיום ההופעה יעלו לבמה מיטב להקות מחול ואקרובטיקה מהעיר במופע המחווה לאחד מגדולי היוצרים בזמר הישראלי, עוזי חיטמן, "חלום עליכם" בהנחיית רון שחר, בהפקה של אגף תרבות ואירועים.

בסביבות השעה 22:30 יעלה לבמה עברי לידר, גם הוא אחד הזמרים והיוצרים הבולטים בשנים האחרונות בין השאר שר לידר על "מחלקה ראשונה לגרמניה", "בוא", "בחולצת פסים" ו"לאונרדו". בסביבות השעה 23:30 יעלה על הבמה הגיטריסט אבי סינגולדה מאמני הגיטרה המובילים בישראל  שיבצע ממיטב המוסיקה הישראלית והעולמית.

מיד לאחר תום המופע של סינגולדה תחל מסיבת העצמאות של הנוער עם Mr Black  DJ  ובסיומו יעלה לבמה הכוכב העולה, איתי לוי.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות והנוער אלעד שמעונוביץ ציין כי "בחירת האמנים לבמה המרכזית נותנת מגוון הופעות לכלל התושבים ומדברת גם למשפחות וגם עבור בני הנוער מתוך רצון לתת מענה לכולם". 

עלות הופעת האומנים בבמה המרכזית תעמוד השנה על כ-200 אלף שקלים, כמו בשנה שעברה.

במקביל תיערך ברחבת הירידים מול הקניון הרקדה המונית של מוזיקה ישראלית וריקודי עם ע"י המרקיד דן עייני בין השעות 22:00-01:00.

בבמה המרכזית של מכבים-רעות, ברחבת הדשא של מרכז מכבי העולמי תופיע השחקנית והקומיקאית אורנה בנאי והזמר ישראל גוריון בהפקה מקורית "ישראל בLOVE הכי" - ערב מיוחד יחד עם להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות.

מאוחר יותר בשעה 23:00, מסביב למדורה בגבעת הברושים, יתקיים ערב השירה המסורתי "שרים עצמאות" בהנחיית יוסי לב שיארח השנה את רן אלירן.

עלות האמנים באירועים  במכבים-רעות תעמוד השנה על כ- 100 אלף שקלים, כמו בשנה שעברה.

הבמה השלישית מתקיימת כמיטב המסורת במתחם האולפנא עבור הציבור הדתי ובה יופיעו בשעה 21:00 "צמד ילד", לאחר מכן תתקיים הרקדה בליווי להקת "עידן חדש. בעשר וחצי ייהנו החוגגים מהמופע של אודי דוידי ולהקתו.

ראש העיר חיים ביבס: "יום העצמאות חג המאחד את כל אזרחי ישראל . כמו בכל שנה גם השנה הבאנו לעיר מספר אמנים מהשורה הראשונה בישראל על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מהתושבים ליהנות ממוסיקה ישראלית של יוצרים מובילים וליהנות מהלהקות המקומיות שלנו שבימים אלה מכינות מופע המבוסס על יצירותיו של עוזי חיטמן שהשנה אנו מציינים עשור לפטירתו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות