חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מרכז העסקים והמגורים יוצא לדרך

 

ראש העיר חיים ביבס, על הדחפור שמסמל את תחילת העבודות לבניית הבייבי של ביבס, מרכז העסקים והמגורים בדרך החשמונאים

 

"היום אנחנו מתחילים את התהליך ליצירת העוגן המרכזי לעיר מודיעין מכבים רעות", כך אמר ביום שני השבוע ראש העיר חיים ביבס, מספר רגעים לפני שהחל את העבודות לפריצת הדרכים במרכז העסקים והמגורים החדש של העיר.

הטקס בו השתתף ביבס בנוכחות ממלא מקומו, שלמה פסי, סגניו אילן בן סעדון ומיכאל חרל"פ, חברי המועצה מירב פלג ובוריס פרלמן, מנכ"ל העירייה יורם כרמון, מנכ"ל החברה הכלכלית, האחראית על פיתוח השכונות החדשות בעיר לרבות המע"ר, מנכ"לי חברות הבת של העיר, נציגי משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל ואחרים.

בין האורחים הנוספים שהגיעו היו מנכ"ל "אפריקה ישראל מגורים", אורן הוד ומנכ"ל קבוצת "חנן מור", אבי מאור, שזכו לפני מספר שבועות במכרז להקמת מתחמי מגורים ומסחר במע"ר. הטקס ביום שני היה למעשה טקס תחילת עבודות להקמת התשתית במע"ר. עבודות אלה מבוצעות בהובלת החכ"ל במהלכן יושלמו כל תשתיות המע"ר לרבות ביוב, חשמל כבישים וכן הלאה.

העבודות לחישוף הקרקע כבר החלו באתרים השונים כאשר האתר המרכזי הוא השטח הנמצא במקביל לרחובות ערער, פיקוס ושדרות החשמונאים ומגרש 202 המיועד להקמת מוסד אקדמאי ומעונות סטודנטים.

לאחר סיום עבודות התשתית באתר ובד בבד עם השלמת המכרזים של רשות מקרקעי ישראל ייכנסו לעבודת הקמת המע"ר עצמו החברות שיתמודדו במכרזים השונים להקמת מרכז העסקים והמגורים החדש של העיר: המכרז להקמת 698 יח"ד בשדרות החשמונאים, המכרז להקמת מוסד אקדמי והמכרז להקמת שטחים מסחריים ומשרדיים. במכרזים אלה, הצפויים להסתיים בסוף חודש יוני, יזכו החברות שיצטרפו לארבע החברות שכזכור זכו לפני החג במכרז להקמת מתחם הדיור המשולב בשדרה הראשית: חברת "אפריקה ישראל", קבוצת "חנן מור", חברת זילברמינץ וחברת "חיים זקן". בטקס הסביר ביבס כי המטרה של העירייה והחכ"ל היא לקדם את התהליכים בשטח ובכך לאפשר לארבעת הקבלנים שזכו במכרזים לקבל את המגרשים וזאת על מנת שיוכלו להתחיל להתארגן לקראת תחילת העבודות להקמתם.

כמו כן השבוע עדכנה החכ"ל כי בשבועות הקרובים צפויה החכ"ל לצאת במכרז להקמת השטחים הציבוריים בשדרות החשמונאים. שטחים אלה ייבנו במקביל ל-698 יח"ד המתוכננים בשדרות החשמונאים מהמפגש עם רחוב חיים בר לב ועד למפגש עם רחוב זכריה הנביא. 

ראש העיר חיים ביבס: "היום התחלנו את הקמת מרכז עיר אמתית ותוסס. מרכז עסקים עירוני, שיפעל גם בשעות הקטנות ויהיה זמין מתחת לבית. מרכז שיביא גם אוכלוסייה צעירה, זוגות צעירים, גם את ההורים ואת כל מה שצריך. אנו חוזר ואומר זאת לאורך כל הדרך, מרכז העיר יפעל 24/7 כל מי שרוצה יוכל לעבוד ולפעול ולעשות את מה שצריך, הרעיון הוא לתת לחברות שיעבדו כאן בעיר את כל מה שצריך כי אותנו מעניין קידום ופיתוח העיר. אנו רוצה להודות לכל האנשים היקרים שעסקו כדי לקדם את הפרויקט הזה, החל מהאדריכל מירון כהן שמהרגע הראשון נרתם, למנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק ולכל הצוות, ליזמים שנמצאים איתנו שהגיעו ויהיו איתנו כאן, לעובדי העירייה דרך מהמנכ"ל דרך הסמנכ"לים, דרך  מהנדס העיר, מהנדס העיר הקודם, לחברת הניהול למפתחים למשרד השיכון, לרשות מקרקעי ישראל ליזמים ולאנשים שמאמינים בעיר מודיעין מכבים רעות.

מנכ"ל החברה הכלכלית דורון ברק: "במרוצת שש שנותיי כמנכ"ל החכ"ל התחלתי פרויקטים רבים אולם אין ספק כי פרויקט זה הינו הגדול והמרגש מכולם. זהו צעד עצום לעיר ואני גאה לעמוד כאן ברגע זה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות