חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גם בני הנוער הלכו להצביע

 

ביום רביעי שעבר התקיימו הבחירות לכנסת ה-20. בזמן שרבים מתושבי העיר זרמו אל הקלפיות על מנת להצביע ולהשפיע, מועצת הנוער העירונית הציבה קלפי בקומה העליונה בקניון

 

ביום רביעי שעבר התקיימו הבחירות לכנסת ה-20. בזמן שרבים מתושבי העיר זרמו אל הקלפיות על מנת להצביע ולהשפיע, מועצת הנוער העירונית הציבה קלפי בקומה העליונה בקניון ונתנו הזדמנות גם לבני הנוער בעיר לחוות יום בחירות דמוקרטי ולבחור את הפעילויות שהם רוצים לאורך השנה.

כמו בקלפיות האמיתיות, גם במקרה זה היו הבחירות חשאיות. בני הנוער שהגיעו לבחור קיבלו מעטפה ונכנסו בזה אחר זה מאחורי הפרגוד. כל אחד בחר שלושה פתקים מתוך חמישה עשר פתקים עליהם הודפסו אותיות ושם הפעילות אותה הם יכולים לבחור. "מב" למסיבת בריכה, "מר" למסיבת רחוב, "סס" לסדנאות ספורט וכן הלאה. בנוסף, בין הפתקים ניתן היה למצוא גם פתק לבן, אך בשונה מהפתק הלבן המצוי בקלפיות הרגילות פה ניתנה לבני הנוער האפשרות להציע פעילויות שלא הופיעו בין כל האפשרויות. את שלושת הפעילויות שבחרו הכניסו למעטפה ואת המעטפה לקלפי.

בנוסף, במסגרת היום חילקו חברי מועצת הנוער סטיקרים על בחירות 2015 בהם נכתב: "מימין ומשמאל בוחרים לכבד ולאהוב. ואהבת לרעך כמוך"  לזכרם של שלושת הבנים שנחטפו ונרצחו לפני כשנה, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח זכרם לברכה.

מספירת הקולות עולה כי בבחירות הצביעו כ-250 בני נוער מרחבי העיר ונספרו כ-550 הצבעות. במקום הראשון בחרו בני הנוער במסיבת רחוב כפעילות המועדפת עליהם ביותר, הפעילות השנייה שנבחרה היתה מופע סטנד אפ ובמקום השלישי הופעת אמן עם 52 קולות.

בני הנוער בעיר שנהנו מיום בחירות משלהם שמחו על כך שגם להם יש זכות הצבעה וזכות לשנות והבינו כמה זכות זו היא חשובה ומהותית. מועצת הנוער העירונית ששמה לה למטרה לייצג את הנוער בעיר יודעת כעת טוב יותר מה בני הנוער בעיר רוצים ותפעל על מנת להוציא את הפעילויות שנבחרו לפעול.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות