חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתיחת הפנים של פארק לב רעות

 

פארק לב רעות שעבר לאחרונה מתיחת פנים משמעותית נחנך השבוע בטקס חגיגי בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, חברי המועצה, נציגי העירייה, ועד הרובע, ותושבים

 

הפארק הממוקם בסמוך למרכז המסחרי ולבית ספר מו"ר מהווה מוקד משיכה לכל המשפחה ולכל הגילאים. מתוך כך נבחרו המתקנים בפארק ככאלה שיתאימו וישרתו את כל המשתמשים. הפארק המשתרע על שטח של כ1,000 מ"ר כולל נדנדות, ערסלים, מתקני נגינה, מתקן משולב, משטחי דשא פינות ישיבה והצללות. בין ספסלי הישיבה שבפארק נמצא גם ספסל ייחודי שהוזמן במיוחד המורכב מהכיתוב "ילדים זה שמחה".

השדרוג של הפארק עליו היו אמונים העירייה, הנהלת מרכז "לב רעות" מקבוצת "הכשרת הישוב" ו-ועד הרובע, הינו חלק בלתי נפרד ממתיחת פנים כללית שעובר בימים אלה המרכז. שדרוג המרכז כולל תוספת של כ1,500 מ"ר של שטחי מסחר ומשרדים שעתידים להיפתח לקראת הקיץ. השדרוג כלל גם חידוש של המרכז כולו והתאמתו לחלק החדש, הגדלת הרחבה המשותפת, תוספת מעלית, הנגשה לנכים, הצללות והגדלת פארק השעשועים. הרחבת המרכז ושטחי המסחר יביאו למרכז בין היתר את רשת "אושי אושי", את בית הקפה "גרין האוס", בית ספר לפסיכומטרי יואל גבע, "לחם ארז" ובתי עסק נוספים.

ראש העיר חיים ביבס: "מרכז לב רעות, הוא אחד המרכזים הוותיקים בעיר ולכן היה זה ראוי ביותר שנשדרג את מרכז העסקים והבילוי המרכזי של רעות, בדיוק כפי שעשינו בכבישים ובפארקים של הרובע. בימים אלה אנחנו נמצאים בקשר מול הנהלת המרכז במכבים על מנת לבצע מהלך דומה גם שם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות