חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פתיחת אירועי יום האישה 2015

 

במודיעין, מכבים-רעות פתחו השבוע את אירועי יום האישה, במעגלי שיח של תנועת הערבות בו השתתפו נשים מכל המגזרים. למעגלי השיח הגיעו נשים במטרה לדון ולהקשיב מלב אל לב בנושאים המלווים אותן בחיי היום יום.

 

במסגרת מעגלי השיח חוו המשתתפות מהי הקשבה אמיתית  ככלי עוצמתי חשוב ביותר לתקשורת עם המשפחה, החברים ובעבודה, להגברת תחושת שייכות, ביטחון וערבות הדדית אמיתית. המשתתפות חשו אווירת חיבור נפלאה, ורצון להמשיך את המעגלים.

מעגלי השיח היוו למעשה יריית פתיחה למגוון רחב של אירועים שיתקיימו לאורך החודש הקרוב בניצוחה של יועצת ראש העיר למעמד האישה, ד"ר אורנה מגר ושל חברת המועצה מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, הילה שי וזאן. האירועים מתקיימים בשיתוף פעולה עם המרכז הרב תחומי, היכל התרבות והוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי.

בין האירועים המתוכננים בחודש הקרוב יוכלו נשות העיר ליהנות מפאנל אדריכלות הכולל הרצאה של האוצרת והמעצבת גלית גאון בנושא "עיצוב נשי". כמו כן יוכלו ליהנות גם מהרצאה מרתקת של שרה ב"ק בנושא מגדר ומדיה, תערוכת "אמא אדמה" הכוללת את המופע "פנטזיה בין חול למכחול" של האמנית אילנה יהב, אירוע השקה של קבוצת נשים פורצות דרך הכולל יריד חשיפה של בעלות עסקים ונשים יוצרות, הרצאה בנושא סטיילינג, תצוגת אופנה ומופע של הזמר רותם כהן, פאנל קולנוע מרתק ועוד.

במסגרת אירועי יום האישה יוקרן גם הסרט "מחכה לו" של מיכל קסטן-קידר. הסרט עוסק בנשים הנשואות לאנשי צבא והתמודדותן. לאחר הסרט יתקיים שיח עם קסטן-קידר, היוצרת ותושבת העיר, ששכלה במבצע "צוק איתן", את בעלה, דולב קידר.

פרטים על אירועים אלו ורבים נוספים ניתן למצוא בעמודי פרסום העירייה במקומונים, באתר העירייה ובמרכז הרב תחומי.

חברת המועצה מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, הילה שי וזאן: "אירועי יום האישה הם רק חלק קטן ממגוון האירועים והפעילויות המתוכננות לאורך השנה ע"י המרכז הרב תחומי, היכל התרבות והוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי. הוועדה לקידום מעמד האישה חרתה על דגלה בקדנציה הנוכחית לא רק להיות גוף המתווה מדיניות אלה גוף יוזם ופועל למען נשות העיר וציבור התושבים בכלל. אני שמחה ומודה לחברות הוועדה על פועלן הרב וקוראת לכל התושבים לקחת חלק באירועים הקרובים שיתקיימו בחודש זה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות