חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין: חוזרים למקום הראשון

 

שער של בן בכור שנכנס כמחליף כמעט ולא הספיק לעירוני מודיעין לצבור את מלוא הנקודות ולהתמקם זמנית במקום הראשון. בשבוע הבא היי דרומה לאילת    

 

קבוצת הכדורגל עירוני מודיעין המשחקת בליגה ב’ מחוז דרום ב’ שבה למקום הראשון בתום המחזור ה - 22, לאחר שיריבותיה לצמרת קבוצת בני אילת ועירוני נתיבות סיימו את משחקם בתוצאה 1-1, תוצאה שסייעה לעירוני מודיעין להגדיל את סיכויה במעט לעלות אולי בתום עונה זו לליגה א’.

במשחק שהתקיים בשישי האחרון במגרש בשמשוני, חניכיו של המאמן דורון ממן אומנם עשו את המוטל עליהם וניצחו את בני י’צאלאל רחובות בתוצאה 0-1, אבל השאלה האם היכולת שהוצגה תספיק גם למאני טיים של העונה. המשחק עצמו נערך במזג אויר נוח מאוד למשחק כדורגל אולם המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה , למרות מיקומם הגבוה בטבלה של שתי הקבוצות ממוקמות.

במחצית הראשונהשהסתיימה בתוצאה מאופסת דו צדדית, לא נרשמו אירועים מיוחדים ליד שני השערים ורובו של המשחק התנהל במרכז המגרש.  חציו השני של המשחק היה כבר טוב יותר, התנהל בשליטה מעט טובה יותר של קבוצת עירוני מודיעין המארחת ושליטה זו קצרה את פרותיה בדקה ה- 61 של המשחק.

שחקנה הצעיר של עירוני מודיעין בן בכור כבש בבעיטה חזקה ממרחק של 10 מטרים מהשער מתחת למשקוף פנימה והרעיד את הרשת כשלשוער בני י’צאלאל לא היה סיכוי למנוע את השער הזה .

יש לציין שכובש השער בן בכור נכנס לשחק כשחקן מחליף דקות ספורות קודם לכן ולאור יכולתו, חבל שהוא יבלה זמן ממושך על הספסל וטוב יעשה המאמן אם ישתמש בעתיד יותר בשחקן זה שהוא כישרוני אנרגטי בשביל לסייע לקבוצה להגביר סיכוייה לעלות  לליגה א’ בתום עונה זו .

המשכו של המשחק התנהל כאמור בשליטה מסוימת של עירוני מודיעין. בדקה ה -70 של המשחק חלוץ עירוני מודיעין ליאור אדיקה בעט את הכדור חזק לפינתו הימנית של שוער בני י’צאלאל שנאלץ למתוח את איבריו ולהדוף את הכדור לקרן שלא נוצל .

ככל שמחוגי השעון קרבו לסיום קבוצת עירוני מודיעין משום מה הרבתה להסתגר בקרבת שערה ע"מ לשמור על התוצאה וכתוצאה מכך בני י’צאלאל  הגבירה את הלחץ על שער עירוני מודיעין ע"מ להשוות את התוצאה, ושריקתו של השופט לסיום המשחק מצאה את שחקני ואוהדי מודיעין נושמים לרווחה.

במחזור הקרוב התארח קבוצת עירוני מודיעין באילת נגד הקבוצה המקומית ומה שמכונה הקרב על 6 נקודות, יכול בהחלט להשפיע על זהות הקבוצה שתעלה בתום עונה זו לליגה א’. לעירוני מודיעין צפויה משוכה לא קלה כדמותה של אילת אבל כידוע בכדורגל הכל אפשרי .

סיכום מחזור זה ממקם את עירוני מודיעין במקום הראשון עם 48 נקודות ומשחק עודף במקום השני בני אילת עם 46 נקודות ובמקום השלישי מכבי עירוני נתיבות עם 45 נקודות אלו הקבוצות שכנראה יתמודדו על הכרטיס הנחשק לליגה א’ בתום עונה זו .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות