חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתכוננים לעדלאידע

 

חגיגת העדלאידע של מודיעין מכבים רעות מתקרבת בצעדי ענק ותלמידי כיתות ד’ מכל בתי הספר בעיר נמצאים כבר בשיא ההכנות לקראת התהלוכה המסורתית שתיערך ביום שישי הקרוב.

 

השנה נערכת העדלאידע בסימן ארבעת היסודות: אדמה, מים, אויר ואש. כאשר כל בית ספר מכין מייצגים ותחפושות סביב נושא זה. בבית ספר רמון החליטו להתרכז ביסוד האוויר ולקראת התהלוכה ישבו תלמידי כיתות ד’ עם המורות לאומנות והמחנכות והכינו תחפושת אחידה של כדורים פורחים בשילוב בלונים. בתחפושת זו יצעדו תלמידי השכבה יחד עם שאר בתי הספר בעיר בתהלוכה הצבעונית.

ביום ראשון האחרון ביקר בבית ספר רמון, ראש העיר, חיים ביבס יחד עם ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן אורבוך ומנהל אגף תרבות ואירועים, אלון שמידט. ביבס התרשם רבות מהיערכות של תלמידי בית הספר לקראת העדלאידע.

כידוע תהלוכת העדלאידע היא חגיגה עבור כל העיר ובפרט עבור כ- 2,000 תלמידי כיתות ד’ בכל בתי הספר היסודיים בעיר כאשר השנה יצטרפו לצועדים גם ילדי בית הספר הצעיר בעיר - בית חינוך הכרמים. אל התלמידים יצטרפו גם חניכי כל תנועות הנוער בעיר, חניכי החוגים, להקות מחול, קבוצות אקרובטיקה וכמובן גם ילדי אקים וילדי איל"ן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות